  • 351. Data: 2021-03-14 08:18:28
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy z tego, ze teoretycznie w każdym miejscu mógłby być patrol wynika,
    > ze nie powinno się przesłuchiwać świadków, bo przecież mogi by to sami
    > policjanci widzieć?

    No przecież właśnie tak to działa. Z demonstracji masz dziesiątki
    filmów, a tymczasem kilsony zeznają, że ktoś tam ich zaatakował (na
    przykład superwłodek czy babcia kasia). Mają dziesiątki danych świadków
    (ale tych co widzieli co innego), dziesiątki nagrań na jutubie i
    tłiterze. Wtedy wchodzi całka "po co mi głowa, jem niom!" i mówi, że
    włodek (albo babcia kasia) napadł i w pojednynkę dotkliwie pobił
    policjanta wysyłając go na l4 kierują sprawę do sądu. Sąd obejrzy
    nagrania i powie, ze policjanci się z przełożonymi na łby pozamieniali i
    sprawę umorzy, bo przecież na filmie widać, ze włodek stał i się po
    prostu zasłonił jak do niego kulson z łapami leciał. A że kulson tak
    wybitnie wyszkolony, że od włodka się udbił i nadział na hak suki no to
    już przecież nie włodka wina. Do szczęści brakuje tylko żeby wszystkie
    kulsony co składały fałszywe zeznania dostały kleksa w papiery i wylot
    ze służby.

    Więc oczywiście tomek podje jakiś powód. Jak to kulson myśli - "ustawa
    nie mówi, że powód musi być prawdziwy". A że tomek leci w chuja to
    najlepiej świadczy, że ci świadkowie nie dostają wezwań w charakterze
    świadka, a postanowienia o umorzeniu z sądów, z uzasadnieniem, że udział
    w zgromadzeniu nie nosi znamion wykroczenia.

    --
    Shrek

  • 352. Data: 2021-03-14 11:15:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2021 o 07:59, Budzik pisze:

    > Zestawiasz przypadkowe miejsce i przypadkową mozliwą obecnosc
    > policjantów z demonstracją na której sa setki policjantów? ;-DDD

    Ale sam piszez, ze ich zeznania są mało wiarygodne itd.

    > Dlaczego nie odpowiedziałes na drugą część pytania która była klu
    > problemu bo odnosiła się do powodu legitymowania który podałes?

    A to jest jakiś obowiazek odpowiadania na każde kretyńskie pytanie?
    Wydawało mi się, że spokojnie da się samemu wymyśloić po pierwszej
    części odpowiedzi.

    > Powtórze:
    > Tysiace legitymowań ludzi ktorzy nic złego nie robią, legitymowań które
    > sprawiaja wrażenie odchecania od korzystania z prawa do protestowania i
    > rodza bardzo nieprzyjemne skojarzenia.

    Skoro nic złego nie robią, to w czym problem. Będa świadkami ewentualnie
    w sprawach tych,m co źle robią.

    > Ile tych filmów z nagraniami uzyskaliscie?

    JA żadnego. Ale też mało mnie interesują.

    --
    Robert Tomasik

  • 353. Data: 2021-03-14 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale sam piszez, ze ich zeznania są mało wiarygodne itd.

    Czyje zeznania?
    Ja o niczyich zeznaniach nie mowiłem.

    > A to jest jakiś obowiazek odpowiadania na każde kretyńskie
    > pytanie? Wydawało mi się, że spokojnie da się samemu wymyśloić po
    > pierwszej części odpowiedzi.

    o, dziekuje ci Robercie za tą miłą w formie dyskusje.
    Nawet nie wiesz jak ja musze sie starac zeby nie uzywac podobnych
    epitetów.

    > Skoro nic złego nie robią, to w czym problem. Będa świadkami
    > ewentualnie w sprawach tych,m co źle robią.

    Szkoda ze tego nie rozumiesz ze policja nie powinna swoimi działaniami
    odchecac obywateli od protestowania.

    > JA żadnego. Ale też mało mnie interesują.

    Oczywiście ze cie mało interesuja - interesowały cie tylko 5 zdan
    wczesniej jako pozorny powód do legitymowania.

    Podsumujmy - powodem legitymowań jest potrzeba uzyskania od obywateli
    nagran z komórek których to nagrań nikt potem nie uzyskuje.
    Zaiste - powód nie musi byc prawdziwy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 354. Data: 2021-03-14 16:33:37
    Od: Kviat

    > Skoro nic złego nie robią, to w czym problem.

    Może w tym, że są legitymowani pomimo tego, że niczego złego nie robią?

    Bo zdajesz sobie sprawę, że to co napisałeś jest typowe dla rządów
    autorytarnych i właśnie ich siła tkwi w takich ludziach ja ty, którzy
    nie widzą w tym problemu?
    Czy jednak nie zdajesz sobie sprawy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 355. Data: 2021-03-14 17:34:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2021 o 14:59, Budzik pisze:
    > Podsumujmy - powodem legitymowań jest potrzeba uzyskania od obywateli
    > nagran z komórek których to nagrań nikt potem nie uzyskuje.
    > Zaiste - powód nie musi byc prawdziwy.

    Pytałeś, jaki jest powód legitymowania filmujących. Ogólnie, jeśli nawet
    nie filmują, to nadal można w razie potrzeby ich przecież przesłuchać.

    --
    Robert Tomasik

  • 356. Data: 2021-03-14 17:35:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2021 o 16:33, Kviat pisze:
    > Może w tym, że są legitymowani pomimo tego, że niczego złego nie robią?

    Legitymowanie nie ma na celu ukaranie kogokolwiek samow sobie. To
    czynność zmierzająca do ustalenia tożsamości. Skoro uważają, ze nie
    robią niczego złego, to czemu się przed tym wzbraniają?

    --
    Robert Tomasik

  • 357. Data: 2021-03-14 18:11:55
    Od: Kviat

    > Legitymowanie nie ma na celu ukaranie kogokolwiek samow sobie. To
    > czynność zmierzająca do ustalenia tożsamości.

    Tak powinno być.
    Zapomniałeś jedynie dodać, że legitymowanie musi mieć podstawę i nie ma
    żadnego powodu żeby ustalać tożsamość osób, które nic złego nie robią.
    Argument, że trzeba ustalać tożsamość świadków jest równie idiotyczny,
    bo to tak jakbyś chciał ustalać tożsamość ludzi, którzy widzieli innych
    ludzi, którzy też niczego złego nie robią.
    Świadków czego trzeba ustalać? Świadków niełamania prawa? Bo może ktoś w
    okolicy zechce za chwilę popełnić wykroczenie/przestępstwo?
    Jak sobie do tej pory radziliście z łapaniem przestępców, skoro nie
    legitymowaliście wszystkich w okolicy przed przestępstwem?

    > Skoro uważają, ze nie
    > robią niczego złego, to czemu się przed tym wzbraniają?

    Może dlatego, że bezpodstawne legitymowanie nie służy do ustalania
    tożsamości i obecnie jest używane jako kolejna forma represji i
    zastraszania?
    I może dlatego, że macie odwagę zamykać w kotle ludzi niełamiących prawa
    i ich legitymować, ale już tacy odważni nie jesteście, gdy chodzi o
    kiboli rzucających w was kamieniami?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 358. Data: 2021-03-14 19:45:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2021 o 18:11, Kviat pisze:
    > Zapomniałeś jedynie dodać, że legitymowanie musi mieć podstawę i nie ma
    > żadnego powodu żeby ustalać tożsamość osób, które nic złego nie robią.

    No więc ma podstawę prawną i jest to dokładnie ta sama, co do tych, co
    robią coś złego. Zajrzyj do ustawy :-) Jakbyś wszystkich wokół nie
    obrażał, to bym Ci jeszcze podpowiedział której, ale Ty tak wszystko
    doskonale sam najlepiej wiesz, że mi sie nie chce :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 359. Data: 2021-03-14 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czyli?
    > Przychodze do pracy, zdejmuje maseczke ... i zarazam ...

    Jak smarkasz to nie masz przychodzic do pracy tylko wyleczyc sie w
    domu, zwłaszcza jak siedzisz w biurze z innymi osobami.
    To w sumie nie jest kwestia covidowa - zawsze powinno tak być.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 360. Data: 2021-03-14 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > Gdyby 99% legitymowań było zasadnych, to nie byłoby tej dyskusji.

    Zdaje sie ze Robert juz to wyjasnił.
    Policjant legitymuje bo nie sa wszystkiego co sie dzieje w stanie
    nagrac i byc moze będzie potrzeba wezwania jako swiadka.
    Taka sytuacja ma miejsce zawsze i wszedzie wiec zawsze i wszedzie mozna
    obywatela wylegitymować.
    Oczywiście wszystko dla dobra obywateli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka