  • 51. Data: 2024-01-09 17:42:20
    Temat: Re: Banda prawnicza w akcji
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 17:37, J.F pisze:
    > Swoja drogą - to nie było jakoś tak, ze skazanemu wysyła sie termin
    > stawiennictwa w ZK i sam ma dotrzeć ?

    Właśnie udowodniłeś że nie jesteś na bieżąco.

    Za PiSu wprowadzono przepis że policja może o 6.00 rano przyjść i zabrać
    do odbycia kary.

    Nie zrobili tego.

    Dalsza z tobą dyskusja jest bezcelowa. Nie posiadasz wiedzy.

  • 52. Data: 2024-01-09 20:50:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 09.01.2024 o 17:37, J.F pisze:
    > A o której przyszli - o 6:00? :-)
    >
    > Cały kraj może i wiedział, a policjanci mają swoje procedury,
    > nalezy pójść do miejsca zamieszkania, to poszli.
    > Nie wiem czy cos zostawili, ale za pare dni moze list gonczy wypiszą
    > ... albo juz wypisali :-)
    >
    > Swoja drogą - to nie było jakoś tak, ze skazanemu wysyła sie termin
    > stawiennictwa w ZK i sam ma dotrzeć ?
    Już ich policja zabrała z Naszego Polskiego Pałacu prezydenckiego

    --
    animka

  • 53. Data: 2024-01-09 22:11:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 17:15, _Master_ pisze:

    > Gdyby tęczowa koalicja chciała ich posadzić zrobiliby to dziś o 6.00
    > rano Wiadomo było że o 11 będzie za późno bo było zaproszenie do prezydenta

    Nie chcą dawać powodów do zbędnego manifestowania i prowokowania.
    Już ich po cichu zgarnęli.
    Teraz Duda będzie musiał ich ponownie ułaskawic. A za Pegasusa
    dostaną lekka reką 5 lat, tylko prezydent może być z innej bajki wtedy.
    Przestępstwo nie może się opłacać i tyle.

  • 54. Data: 2024-01-09 22:17:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 17:03, _Master_ pisze:

    > Jak się jest DEBILEM albo aktywistą politycznej organizacji to  można
    > różne rzeczy robić ;-)
    > Można się oflagować albo nawet PODPALIĆ.
    > Mozna też mieć w doooopie rozpatrywanie wątpliwości na rzecz skazanego

    Do dopięcia postępowania nie trzeba być debilem.
    Wątpliwości to nie ten etap postępowania.
    Jak jest skazany i jest kara, to już jest winny.

    > Ułaskawienie dotyczy tylko
    >
    > za określone przestępstwo. Nie dotyczy człowieka w całości tylko jego
    > konkretnego czynu za który został SKAZANY (W konstytucji nie napisano
    > PRAWOMOCNIE SKAZANY)

    Czego nie rozumiesz?
    O co chodzi z tą całością człowieka?

    > Kara po nieprawomocnym skazaniu nawet była inna niż po prawomocnym.
    >
    > To nie ma znaczenia z dwóch powodów:
    > - Ułaskawienia które jest w mocy bo dotyczy nadal tego czynu
    > - bezpodstawnego rozpatrywania sprawy kiedy została ZAMKNIETA

    Prezydent nie ma uprawnień do zamykania postępowań.

  • 55. Data: 2024-01-09 22:19:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 17:11, _Master_ pisze:

    > Pryyyy SZALONY
    >
    > Piszesz o WYPACZENIU, ZWYRODNIENIU lub o celowym działaniu bandy
    > SKURWIELI którzy tak pracując zostaliby po miesiącu wyrzuceni z
    > normalnej pracy.
    >
    > Co robi prawnik gdy widzi że prawo nie przystaje do rzeczywistości i nie
    > udaje mu się rzeczywistości opisać LEPIEJ
    >
    > Pisze JESZCZE WIĘCEJ PRAWA ;-)
    >

    > Piękny przykład z Ułaskawieniem
    >
    > 2 zdania jasnego przepisu a napisano już setki A4 aby zinterpretować
    > PROSTY, LOGICZNY, NIE POZOSTAWIAJĄCY niejasności PRZEPIS

    Napisz jakiś przepis a po godzinie od opublikowania znajdzie się
    kilka sposobów jak to obejść, więc nie bądż taki mądry.
    Nie potrafiłbyś napisać regulaminu korzystania z kibla.

  • 56. Data: 2024-01-10 09:05:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 22:17, cef pisze:

    > Do dopięcia postępowania nie trzeba być debilem.
    > Wątpliwości to nie ten etap postępowania.
    > Jak jest skazany i jest kara, to już jest winny.

    Wątpliwości były bo ostały się tylko dwa zarzuty

    Żadne KREOWANIE PRZESTĘPSTWA nie jest już w wyroku

  • 57. Data: 2024-01-10 09:07:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 22:17, cef pisze:

    > Czego nie rozumiesz?
    > O co chodzi z tą całością człowieka?

    O Twoje cytaty z dywagacja mi czego dotyczy ułaskawienie

    Ułaskawienie dotyczy czynu konkretnego człowieka.

    NIE człowieka. Nie Winy.

  • 58. Data: 2024-01-10 09:08:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 22:17, cef pisze:

    > Prezydent nie ma uprawnień do zamykania postępowań.

    Prezydent ma PRAWO do UŁASKAWIENIA

    Nigdzie nie jest zapisane że są ograniczenia tego prawa oprócz skazanych
    przez TS.

    KROPKA

  • 59. Data: 2024-01-10 09:09:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 09:07, _Master_ pisze:

    > O Twoje cytaty z dywagacja mi czego dotyczy ułaskawienie
    >
    > Ułaskawienie dotyczy czynu konkretnego człowieka.
    >
    > NIE człowieka. Nie Winy.

    Czynu nie dotyczy na pewno.
    Dotyczy jedynie kary i niczego więcej.

  • 60. Data: 2024-01-10 09:09:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-09 o 22:19, cef pisze:
> [...]

    Co robi prawnik gdy widzi że prawo nie przystaje do rzeczywistości i nie
    udaje mu się rzeczywistości opisać LEPIEJ

    Geniusz tkwi w PROSTOCIE Głąbie