  • 21. Data: 2009-01-08 07:51:01
    Temat: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    news:gk40mv$437$1@inews.gazeta.pl...

    > Na tej samej podstawie na której ty twierdzisz co twierdzi JKM.

    Ja pisze to co pisze na podstawie tego, co sam u niego slyszalem albo
    czytalem. (Regularnie czytam jego teksty we Wprost).
    Rozumiem, ze ty tez slyszales albo czytales jak ja mowilem ze nie wiem? Czy
    po prostu piszesz te bzdury zeby wyjsc z twarza?
    Albo z czystej typowo polskiej przekory...

  • 22. Data: 2009-01-08 07:52:23
    Od: "slawek" <s...@b...pl>

    > Na tej samej podstawie na której ty twierdzisz co twierdzi JKM.

    No i tutaj cisnie się na usta cytat z Lema "Nikt nic nie czyta, a jeśli
    czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta."

    --
    "Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
    dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

  • 23. Data: 2009-01-08 08:10:19
    Od: "slawek" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ja pisze to co pisze na podstawie tego, co sam u niego slyszalem albo
    > czytalem. (Regularnie czytam jego teksty we Wprost).

    No i wszystko się zgadza ;P

  • 24. Data: 2009-01-08 08:31:01
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 01:41:43 dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0901080044440.2016@quad...

    > a gdzie były wtedy wyższe podatki niż teraz?
    > nie chodzi o łątkę popierania hitleryzmu tylko łatkę idiotycznego
    > interpretowania wybranych faktów.

    Tzn? Abstrahując już od JKM, chłop jest barwny/"barwny" do bólu i możnaby tak
    flejma jechać i jechać.

    Sumaryczne obciążenia były w okolicy bodajże 25%
    (kiedyś znalazłem w necie dokładną rozpiskę, bo nie wierzyłem JKM na słowo),
    teraz masz na oko gdzieś 70%.

    Ja rozumiem szufladki w głowie, ale zresetuj umysł i przeanalizuj rzeczywistość.
    Znajdź na necie wypowiedzi przywódców UE i porównaj z retoryką przywódców NSDAP,
    znajdź program NSDAP i porównaj z taką eurokonstytucją (a można porównać
    też z tym co już jest, w sumie bez różnicy) - zapewniam że będziesz co najmniej
    zdziwiony.

    Chociaż hasła w stylu ,,Unia zdrową wodę ma - dzięki niej mam i ja!"
    to bardziej jakieś wytwory socrealizmu są, więc będzie brunatno-czerwony mix,
    dziś nie trzeba ludzi terroryzowac jawnie, wystarczą gołe dupy w TV,
    pełne półki i cnota politpoprawności.

    I teraz - tak czy siak idziemy w tą brunatną stronę - więc jak już
    dojdziemy to ja bym wolał żeby mnie kroili na te 25%.

    Ale to chyba NTG.

    BTW ktoś z Was zna serbski?

    Jest taka ulotka:
    http://michalkiewicz.pl/grafika/jak%20bylo%20w%20194
    1.jpg

    i jej tłumaczenie:

    http://michalkiewicz.pl/grafika/jak%20bylo%20w%20194
    1.pdf

    Jeśli ulotka jest autentycznaz a tłumaczene w miarę wierne,
    to może ktoś powkleja linki do ulotek z przed naszego wejścia do UE(czy raczej WE)?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 25. Data: 2009-01-08 09:43:41
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Zapewne coś by się znalazło.

    może i z wielkim trudem by się udało...

    > Fakt jest faktem, że podatki były niższe.

    fakt jest fatem, że to porónanie JKM jest idiotyczne i za to był
    krytykowany.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 26. Data: 2009-01-08 10:14:27
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn? Abstrahując już od JKM, chłop jest barwny/"barwny" do bólu i możnaby
    > tak
    > flejma jechać i jechać.

    no więc jedziesz...

    > Sumaryczne obciążenia były w okolicy bodajże 25%
    > (kiedyś znalazłem w necie dokładną rozpiskę, bo nie wierzyłem JKM na
    > słowo),
    > teraz masz na oko gdzieś 70%.

    ja wiem jakie mamy obciążenia ale pytanie moje nie było jakie mamy
    obciążenie (zrozumienie tekstu czytanego) ale zacytuję:
    "a gdzie były wtedy wyższe podatki niż teraz?"

    teraz czytaj 3x i powoli..
    jeśli udowodni ktoś, że pod okupacją były warunki życiowe lepsze niż np. w
    krajach nie okupowanych, które (chyba?) to były ciemiężone jak my teraz 70%
    obciążeniami podatkowymi a na luzie pod okupacją ŚP. Pana Hitlera mieliśmy
    fantastycznie niskie podatki na 25% to można uznać że JKM miał rację a jeśli
    nie to stwierdzamy fakt, że JKM podaje kretyńskie porówniania i robi z
    siebie więcej niż błazna i tyle. Każdemu wolno interpretować czyjąś
    wypowiedź w taki sposób w jaki wynika z logiki i zdrowego rozsądku, bo to że
    były niższe podatki to nie jest jedyny uprawniony element na jaki wolno
    zwrócić uwagę bo co innego wynika z kontekstu jego wypowiedzi czy tak sobie
    życzy JKM czy nie. Równie głupie porównanie można zrobić do Somalii, tam nie
    płaciło się przecież żadnych podatków (więcej niż raj UPR) a do dzisiaj np.
    paczka papierosów kosztuje 20% ceny z USA i podatki są pewnie nie wyższe jak
    za Hitlera i co z tego? To może równie kretyńskie porównanie zrobić tylko w
    drugą stronę! Niech somalia podwyższy obciążenia podatkowe do 70% a będzie
    miała poziom rozwoju jak UE?

    zwyczajnie jak ktoś gada głupoty to wolno go za to krytykować.

    > Ja rozumiem szufladki w głowie, ale zresetuj umysł i przeanalizuj
    > rzeczywistość.

    nie osądzaj innych po sobie i naucz się czytać pytania ze zrozumieniem. Też
    przeszedłem przez okres fascynacji "ideami" UPR, mam wszystkie książki jakie
    wydawało wydawnictwo JKM, czytam czasami nadal N.CZ. ale nie można się
    zatrzymywać w rozwoju intelektualnym.

> [...]
    > znajdź program NSDAP i porównaj z taką eurokonstytucją (a można porównać
    > też z tym co już jest, w sumie bez różnicy) - zapewniam że będziesz co

    to nie miejsce na tego typu propagandę, są inne grupy.

> [...]
    >
    > I teraz - tak czy siak idziemy w tą brunatną stronę - więc jak już
    > dojdziemy to ja bym wolał żeby mnie kroili na te 25%.

    a ja bym wolał nic nie płacić i co z tego.

    > Ale to chyba NTG.

    zaczynasz łąpać :)

    > BTW ktoś z Was zna serbski?
    >
    > Jest taka ulotka:
    > http://michalkiewicz.pl/grafika/jak%20bylo%20w%20194
    1.jpg

    NTG

> [...]

    > Jeśli ulotka jest autentycznaz a tłumaczene w miarę wierne,
    > to może ktoś powkleja linki do ulotek z przed naszego wejścia do UE(czy

    NTG. OT i EOT

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 27. Data: 2009-01-08 11:25:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 11:14:27 dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no więc jedziesz...

    Niżej jedzies ad personam o niezrozumieniu tekstu czytanego,
    a tutaj sam nie rozumiesz jednego zdania. Proponuję więc
    skupić się na meritum.

    > ja wiem jakie mamy obciążenia ale pytanie moje nie było jakie mamy
    > obciążenie (zrozumienie tekstu czytanego) ale zacytuję:
    > "a gdzie były wtedy wyższe podatki niż teraz?"

    Nie wiem, pewne nigdzie, możliwe że w III Rzeszy były najwyższe na świecie.
    I co dalej?

> [...]
    > fantastycznie niskie podatki na 25% to można uznać że JKM miał rację a jeśli

    Ale zostawmy JKM. Było te 25% a teraz jest te 70%? Jeśli było to EOT
    bo mi tylko o to chodziło - a dalej się niepotrzebnie zagalopowałem
    z tym co nazwałeś propagandą.

    > nie to stwierdzamy fakt, że JKM podaje kretyńskie porówniania i robi z
    > siebie więcej niż błazna i tyle.

    A tu się zgadzam, lepiej Ci?

> [...]
    > zwrócić uwagę bo co innego wynika z kontekstu jego wypowiedzi czy tak sobie

    Nie chce mi się śledzić kontekstu z tymi podatkami i nie interesuje
    mnie w tej chwili co na ten temat sądzi JKM, możesz już go odłożyć na bok?
    Chodziło mi o suche fakty.

> [...]
    > drugą stronę! Niech somalia podwyższy obciążenia podatkowe do 70% a będzie

    Słuchaj, mikkiści wychwalają pod niebiosa ustawę Wilczka a nawet nie wiedzą która
    to, bo linki podają do wersji z 2000r. która bardziej przypominała manifest
    PKWN niż pierwowzór. Co nie zmienia faktu że ja się dokopałem do oryginalnej
    ustawy Wilczka to faktycznie jest krótka zwięzła i na temat.
    PRLowska ustawa o podatku dochodowym i druga - o obrotowym, też są krótkie
    i zwięzłe. Updof z 91. miał bodajże 17 stron, a ustawa o VAT z 93 chyba z 15?
    Obecny updof ma 150 a vat 180. I to są fakty.
    I chodziło mi cały czas właśnie o fakty a nie o osądy JKM-a.

> [...]
    > wydawało wydawnictwo JKM, czytam czasami nadal N.CZ. ale nie można się

    Zrobił się lekki galimatias do którego sam się przyłożyłem.
    Z tymi szufladkami nie chodziło mi o to że jesteś ograniczony.
    Jeśli ja jestem, to po prostu pokaż mi to i chętnie się czegoś
    nauczę od mądrzejszego, natomiast słowne kopaniny nikomu raczej
    nie służą.

    > to nie miejsce na tego typu propagandę, są inne grupy.

    Ok, trochę za daleko pojechałem

    Znowu wyszedł offtropic, więc może faktycznie lepiej zrobić EOT
    i zająć się pracą :-) Takie rozmowy to przy piwie najlepiej wychodzą,
    a nie w necie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 28. Data: 2009-01-08 12:56:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Rozumiem, ze ty tez slyszales albo czytales jak ja mowilem ze nie wiem?

    Czego nie rozumiesz? Po prostu przeczytałem twoja wypowiedź z której
    wynika że nie wiesz.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 29. Data: 2009-01-08 17:51:23
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Czego nie rozumiesz? Po prostu przeczytałem twoja wypowiedź z której
    > wynika że nie wiesz.

    W ktorym miejscu? Bo mam autentyczne (bez zlosliwosci) wrazenie, ze nie
    rozumiesz czytanego tekstu/

  • 30. Data: 2009-01-08 17:53:50
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości

    > No i wszystko się zgadza ;P

    Zeby bylo jasne. Ja nie jestem fanem Wprost. Wrecz uwazam, ze jest
    tendencyjnie zaklamane i propisowskie, a o redaktorze naczelnym slyszalem
    rozne plotki, ktorych tu nie przytocze (po co mi jakies sprawy w sadzie). A
    czytam tylko dlatego, ze u mnie w pracy znajomy regularnie przynosi, i po
    przeczytaniu zostawia dla innych. Teksty JKM czytam raczej jako teksty
    satyryczne, a nie z przekonaniem :)