  • 11. Data: 2009-01-07 07:58:39
    Temat: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości news:gjtjfk$2f6$1@news.wp.pl...
    > UPR :-)

    Buhahahaaaa....
    No tak. Oni nigdy nie zlamali obietnic wyborczych. Bo nie zostali nigdy
    wybrani. I cale szczescie. Bo moze w podstawowce wprowadzono by obowiazkowa
    nauke brydza, ale za to jak ktos by nie zdal to by poszedl do pieca w
    oswiecimiu.
    Hmm. Ale moze warto na nich zaaglosowac? Moze by zniesli wszelkie
    ograniczenia predkosci na drogach? Przeciez to byl pomysl
    JKM. No i zakazali by zakladania blokad na kola.
    Ups przepraszam. Nie bylo by nauki brydza w szkolach, bo nie bylo by szkol.
    Zostaly by tylko bardzo drogie prywatne szkoly dla najbogatszych. Reszta nie
    musiala by umiec pisac. Nie bylo by zasilkow, emerytur, rent i w ogole
    budzetu panstwa. Kazdy bogaty by mial to, co by nakradl i co by my chlopi
    panszyzniani oddali w dziesiecinie, a kazdy chlop by mial to, co by mu
    zostalo po tej dziesiecinie.
    Krotko mowiac wrocili bysmy do czasow krolow i panszczyzny. A kto by byl
    krolem? Oczywiscie JKM JKM, czyli Jego Krolewska Mosc Janusz Korwin Mikke.
    No i rozszyfrowalem jego inicjaly :)

  • 12. Data: 2009-01-07 08:16:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Bo moze w podstawowce wprowadzono by obowiazkowa
    > nauke brydza,

    może byś był mądrzejszy, gdybyś umiał grać. A może i czytać byś się
    nauczył, a jeśli umiesz to poczytaj najpierw program upr, a nie opieraj
    się na tym co widzisz w tv. tv kłamie :)

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 13. Data: 2009-01-07 13:21:12
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    leon pisze:

    > JKM, JKM, a to ten oszolom ktory twierdzil, ktory twierdzil ze za
    > hitlera niemcy
    > mieli fajnie bo mieli niskie podatki ( zaponial o darmowej sile
    > roboczej oraz o
    > transportach zywnosci z ziem okupowanych)
    >
    > notabene to NTG

    Uczyć czytać ze zrozumieniem się trzeba.

  • 14. Data: 2009-01-07 17:45:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > może byś był mądrzejszy, gdybyś umiał grać. A może i czytać byś się
    > nauczył, a jeśli umiesz to poczytaj najpierw program upr, a nie opieraj
    > się na tym co widzisz w tv. tv kłamie :)

    Alez oczywiscie ze telewizja klamie. Tyle, ze ja to wszystko (oprocz brydza)
    wzialem wprost z wypowiedzi Korwina Mikke, i to uslyszanych z jego ust, wiec
    jesli to sa klamstwa, to oznacza, ze sam Korwin Mikke klamie. Wiem ze
    popisalem tu glupoty, Tyle ze wlasnie te glupoty to byly slowa samego JKM :)
    A co do programu, to wlasnie cala ta dyskusja zaczela sie od tego, ze nikt
    nie dotrzymuje obietnic. A czym jest program, jak nie obietnicami, ktorych
    nikt nie spelnia? W programie mozna cuda nawypisywac.
    To jest tylko po to zeby omamic wyborce.

  • 15. Data: 2009-01-07 18:20:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Alez oczywiscie ze telewizja klamie. Tyle, ze ja to wszystko (oprocz brydza)
    > wzialem wprost z wypowiedzi Korwina Mikke, i to uslyszanych z jego ust, wiec
    > jesli to sa klamstwa, to oznacza, ze sam Korwin Mikke klamie.

    Nie, po pierwsze, to ty tylko tak "zrozumiałeś" jego wypowiedzi. A to co
    napisałeś wcześniej to twoja swobodna "interpretacja".
    Np JKM niegdy nie powiedział że "Zostaly by tylko bardzo drogie prywatne
    szkoly dla najbogatszych. Reszta nie musiala by umiec pisac. Nie bylo by
    zasilkow, emerytur, rent i w ogole budzetu panstwa. Kazdy bogaty by mial
    to, co by nakradl i co by my chlopi panszyzniani oddali w dziesiecinie,
    a kazdy chlop by mial to, co by mu zostało po tej dziesiecinie."
    On z całą pewnością, w przeciwieństwie do ciebie wie co to była
    dziesięcina.
    A po drugie JKM <> UPR.

  • 16. Data: 2009-01-07 23:03:42
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    > kazdy chlop by mial to, co by mu zostało po tej dziesiecinie."
    > On z całą pewnością, w przeciwieństwie do ciebie wie co to była

    Hehehe.. A na jakiej podstawie twierdzisz ze ja nie wiem co to dziesiecina?
    Bo wzorem swojego guru JKM z gory zakladassz ze wszyscy sa idiotami tylko ty
    madry?
    To co ja napisalem, poskladalem z wielu wypowiedzi JKM. Na przyklad to o
    szkolach wzialem z wypowiedzi, w ktorej powiedzial (doslownie, wprost), ze
    szkola podstawowa nie powinna byc obowiazkowa, i ze powinna byc platna i to
    drogo.
    To o zasilkach itp z wypowiedzi, w ktorej stwierdzil, ze pieniadz krazy w
    kolko, najpierw idzie do rzadu w postaci podatkow, a pozniej wraca do
    obywatela pod postacia zasilkow, emerytur i rent. Trzeba wiec zlikwidowac
    podatki i zasilki, emerytury i renty (to tez jego slowa). To o zlikwidowaniu
    ograniczen predkosci z wypowiedzi, w ktorej stwierdzil, ze jadac 180 km/h
    stwarza polowe mniejsze zagrozenie, niz ktos, kto jedzie 90km/h, bo przebywa
    na drodze o polowe krocej. I ogolnie wzialem to jeszcze z innych idiotyzmow.
    Na prawde nie wiem, jak mozna byc tak slepym, zeby w tych glupotach
    doszukiwac sie madrosci... I jeszcze obrazac wszystkich, ktorzy mysla
    inaczej.

  • 17. Data: 2009-01-08 00:07:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2009, Smok Eustachy wrote:

    > Uczyć czytać ze zrozumieniem się trzeba.

    Co prawda to prawda.
    Dla niekumających przypomnę: poszło o to, że podatki *na terenach
    okupowanych* były ~3x niższe niż teraz.
    Nie w Niemczech. W Polsce.

    "Oburzonym" się to w głowie nie mieści :D i JKM zaraz oberwał
    łatką "popierania hitleryzmu".
    Podobnie jak komuś się nie mieści, że np. komunista mógł być dobrym
    pisarzem. Niech no który napisze że Broniewski umiał wiersze pisać,
    zaraz dostanie łatką "komunista".
    A to raczej mało skorelowane ze sobą.

    Coś jeszcze przypomnę: wyśmiewane budowanie autostrad łopatami miało
    bardzo wysoką wartość ekonomiczną.
    Wcale nie z powodu efektywności budowania (łopatami).
    Z powodu wycięcia w pień ukrytego bezrobocia - nie dawało się być
    "na bezrobociu" i po cichu dorabiać. Kto naprawdę nie miał za co żyć
    jechał machać łopatą, kto miał zamaskowaną pracę w te pędy leciał
    się zarejestrować. Jego "cichy pracodawca" też miał do wyboru:
    albo zarejestruje, albo zostanie bez ludzi (tu właśnie jest
    krytyczny warunek: zorganizować roboty zdolne wchłonąć KAŻDĄ
    ilość wolnych rąk).

    Podobno wtedy nastąpił drastyczny spadek bezrobocia, czy to prawda?
    A dziwi kogoś? Jeszcze? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2009-01-08 00:41:43
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > okupowanych* były ~3x niższe niż teraz.
    > Nie w Niemczech. W Polsce.
    >
    > "Oburzonym" się to w głowie nie mieści :D i JKM zaraz oberwał

    a gdzie były wtedy wyższe podatki niż teraz?
    nie chodzi o łątkę popierania hitleryzmu tylko łatkę idiotycznego
    interpretowania wybranych faktów.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 19. Data: 2009-01-08 04:51:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Hehehe.. A na jakiej podstawie twierdzisz ze ja nie wiem co to dziesiecina?

    Na tej samej podstawie na której ty twierdzisz co twierdzi JKM.

  • 20. Data: 2009-01-08 04:56:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dekazzze pisze:

    > a gdzie były wtedy wyższe podatki niż teraz?

    Zapewne coś by się znalazło.

    > nie chodzi o łątkę popierania hitleryzmu tylko łatkę idiotycznego
    > interpretowania wybranych faktów.

    Fakt jest faktem, że podatki były niższe.