  • 31. Data: 2010-08-26 06:00:00
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    > Napisz ile indywidualnych towarów (pozycji PLU) chcesz sprzedawać, bo to
    > też jest istotne. I jeszcze jaki to typ punktu (piekarnia, kiosk, sklep,
    > bar), czy Ci zależy na współpracy z programem komp, czy chcesz używać
    > czytnika kodów, wagi, szuflady na pieniądze, ilu przewidujesz
    > indywidualnych kasjerów.

    Dopiero dziś odpowiadam, więc:
    - pozycji wystarczy 5,
    - kasa do sprzadaży internetowej (ewentualnie raz - dwa na miesiąc, jakieś
    targowisko),
    - nie potrzebna współpraca z komputerem, czytnikami itp itd,
    - 1 kasjer,

    Jeśli możesz proszę o info czy elzab mini, czy może jeszcze coś prostrzego
    typu.

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 32. Data: 2010-08-26 07:20:03
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-26 08:00, Grzes pisze:
    > Jeśli możesz proszę o info czy elzab mini, czy może jeszcze coś prostrzego
    > typu.

    Elzab Mini jest prosta i się nada. Jeśli rzeczywiście masz tak
    niewielkie wymagania, to możesz się zastanowić (patrząc pod kątem ceny,
    nie jakości) nad kasą Merkury 116F. Kosztuje około 500 zł i to brutto.
    Tylko nie kupuj tego przez Allegro, tylko poszukaj sobie serwisu w
    okolicy. Jednak gdybym ja miał wybierać, wziąłbym Mini.

    --
    MZ

  • 33. Data: 2010-08-26 07:49:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie pamietam gdzie ja to widzialem ale chyba sam napisze prosbe o
    interpretacje do mojego us - po co kusic los
    nie bylo takiego rozdialu jak piszesz

  • 34. Data: 2010-08-26 08:00:30
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > (...)
    >
    > Z serwisu przyjechała do mnie 20-letnia blondynka z tipsami na dłoniach
    > i... wymieniła bezpiecznik tłumacząc, że to usunie problem. Akurat
    > bezpiecznik ma to do siebie, że albo działa, albo nie działa, no ale
    > zakładam że ona tego nie wiedziała i działała w dobrej wierze :) Tak
    > wygląda serwis drukarek w tej firmie.

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))
    mz dobrze ci radzi:) zmien serwis:) najlepiej opisz producentowi procedurę
    naprawy i kto przyjechal;)

    > Ale w jaki sposób mam to sprawdzić? Producent twierdzi, że nie spotkał się
    > z takim przypadkiem, zresztą w każdym innym aspekcie program działa

    a czy oby napewno gadales z kims z serwisu fabrycznego czy z sekretarka? bo
    to roznica:)
    jesli chodzi o serwis oprogramowania to symplex ma swoich dyplomowanych
    serwisantow(wskaze ci najblizszego)
    producent kasy także

    sprobuj:
    menedzer urzadzen, porty com i lpt, com1 (czy jaki tam masz) wlasciwosci
    ustawienia portu zaawansowane i wylacz tam bufor uart (suwaczki w lewo)

    zobacz czy pomoze

    > No to jak w końcu? Jedni i drudzy mi mówią, że to ja muszę płacić :)

    w elzabie jak serwisant daje dupy to zmiana jest darmowa.
    u ciebie tez powinna - tylko musisz im pokazac ze daje ciala.

    > Nie. Innovę chciałem kupić.

    bierz elzab nastepnym razem:) to naprawde solidny sprzet.

  • 35. Data: 2010-08-26 08:07:00
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-26 09:49, Michał Gut pisze:
    > nie pamietam gdzie ja to widzialem ale chyba sam napisze prosbe o
    > interpretacje do mojego us - po co kusic los
    Właśnie najgorsze jest to że nie ma jednolitej wykładni, tylko jest
    widzisimię lokalnego kacy...wróć, Pana/Pani Naczelnika US :)

    --
    MZ

  • 36. Data: 2010-08-26 13:10:18
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-25 22:21, scream pisze:

    > Elemis Giga
    > A mogłem wziąć Innovę w tej cenie :/

    albo Emar printo 57T sliczna czarna z niebieskim wyswietlaczem :)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 37. Data: 2010-08-26 13:15:09
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-25 22:36, scream pisze:

> [...]
    > bezpiecznik ma to do siebie, że albo działa, albo nie działa, no ale
    > zakładam że ona tego nie wiedziała i działała w dobrej wierze :) Tak
    > wygląda serwis drukarek w tej firmie.

    > Ale w jaki sposób mam to sprawdzić? Producent twierdzi, że nie spotkał się
    > z takim przypadkiem, zresztą w każdym innym aspekcie program działa
    > prawidłowo więc nie sądzę, żeby akurat w kluczowym miejscu (czyli w
    > drukowaniu) ktoś popełnił jakiegoś buga. Program istnieje na rynku od X lat
    > i używa go masa sklepów.

    > No to jak w końcu? Jedni i drudzy mi mówią, że to ja muszę płacić :)

    sprobuj program ze stopkic. Robilem dla Farimex sterownik do elemisa
    wiec program na pewno dziala z ta drukarka :)

  • 38. Data: 2010-08-26 13:32:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-08-2010 o 15:15:09 Kotlet Mielony <m...@m...mail> napisał(a):

    > sprobuj program ze stopkic. Robilem dla Farimex sterownik do elemisa
    > wiec program na pewno dziala z ta drukarka :)

    To jest raczej antyreklama ;)

    --
    Tomek

  • 39. Data: 2010-08-26 15:13:54
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-26 15:32, Tomek pisze:

    > To jest raczej antyreklama ;)

    :)sterownik w postaci pliku exe ktory korzysta z ich dllki .

  • 40. Data: 2010-08-26 20:30:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 15:15:09 +0200, Kotlet Mielony napisał(a):

    > sprobuj program ze stopkic.

    Dzieki, testowalem go i moim zdaniem dumpingowiec jest totalnym
    zaprzeczeniem dobrego programu do prowadzenia sprzedaży w sklepie :) Co
    innego jeśli ktoś prowadzi mały handelek na Allegro i wystawia wszystko
    ręcznie, a co innego jak masz 30 klientów na godzinę i wszystko musi być
    maksymalnie proste, szybkie i czytelne.

    --
    best regards,
    scream