  • 1. Data: 2003-09-15 07:56:16
    Temat: Anulowanie podpisanej umowy
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Tydzień temu podpisałem z TPSA umowę o założenie telefonu. Monterów jeszcze
    nie było, więc umowa póki co jest tylko na papierze.

    W międzyczasie zmieniły się plany i nie chcę już telefonu z TPSA (wolę
    jednak kupić komórkę). Czy mam prawo pójść do TPSA, powołać się na jakieś 10
    dni czy coś takiego i chieć bezpłatnie anulować podpisaną kilka dni
    wcześniej umowę? Na jakiej podstawie mogę tak zrobić?

    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-09-15 08:03:05
    Temat: Re: Anulowanie podpisanej umowy
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Tydzień temu podpisałem z TPSA umowę o założenie telefonu. Monterów
    jeszcze
    > nie było, więc umowa póki co jest tylko na papierze.

    I dlatego ze jest w formie pisemnej ma nie wiazac stron??? Wiaze i to jak
    najbardziej.

> [...]
    > dni czy coś takiego i chieć bezpłatnie anulować podpisaną kilka dni
    > wcześniej umowę? Na jakiej podstawie mogę tak zrobić?

    Podstawy jednostronnego rozwiazania umowy powinny wynikac z niej samej.
    Napewno nie mozesz sie powolac na "10 dni" chyba ze taki byl umowiony termin
    montazu. A nawet jesli tak bylo to najpierw powinienies najpierw wyznaczyc
    TPSA odpowiedzni termin do montazu z zastrzezeniem ze w razie jego
    bezskutecznego uplywu od umowy odstapisz.Ale trudno cokolwiek powiedziec nie
    znajac tresci umowy. W kazdym przypadku pozostaje mozliwosc rozwiazania
    umowy za zgodna wola obu stron.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-09-15 08:06:03
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    > I dlatego ze jest w formie pisemnej ma nie wiazac stron??? Wiaze i to jak
    > najbardziej.

    Nie, nie, mi chodziło tylko o to, że TPSA nie poniosła jeszcze żadnych
    kosztów fizycznego montażu linii. O wiązaniu nie mówiłem :-)

    > Napewno nie mozesz sie powolac na "10 dni" chyba ze taki byl umowiony
    termin

    Nie, nie było. Myślałem, że może w jakimś kodeksie jest coś takiego ;-)
    Ale jak nie ma to trudno, dam radę.

    Dzięki za re.
    Boa.

  • 4. Data: 2003-09-15 08:14:11
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Boa wrote:

    > Nie, nie, mi chodziło tylko o to, że TPSA nie poniosła jeszcze żadnych
    > kosztów fizycznego montażu linii. O wiązaniu nie mówiłem :-)

    Ale na pewno poniesie stratę, przez to, że umowę rozwiążesz.

    > termin
    >
    > Nie, nie było. Myślałem, że może w jakimś kodeksie jest coś takiego ;-)
    > Ale jak nie ma to trudno, dam radę.

    Skoro umowę podpisałeś, jesteś nią związany.
    Przeczytaj dokładnie treść umowy, powinny się w niej znajdować postanowienia
    dotyczące warunków odstąpienia od umowy.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 5. Data: 2003-09-15 08:37:55
    Od: "Beata" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > termin
    >
    > Nie, nie było. Myślałem, że może w jakimś kodeksie jest coś takiego ;-)

    Sprawdź najpierw Regulamin świadczenia usług TP SA - powinien być na ich
    stronie internetowej. Martens

  • 6. Data: 2003-09-15 11:02:36
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-15 10:06, Boa napisał(a):

    >Nie, nie, mi chodziło tylko o to, że TPSA nie poniosła jeszcze żadnych
    >kosztów fizycznego montażu linii. O wiązaniu nie mówiłem :-)

    A tego nie wiadomo, może cały sztab pań urzędniczek od kilku dni nie
    zajmuje się niczym innym, tylko prawidłowym zainwentaryzowaniem Cię i
    logistycznym opracowaniem całej operacji montażu?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"