  • Data: 2003-06-03 16:59:42
    Temat: Amerykanska beletrystyka sadowa
    Od: "Artur Rutra" <a...@b...mielonki.prosze.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Oczywiście chodzi o beletrystykę sądową :)
    Oglądałem w niedzielę "Zaklinacza deszczu" i zastanawiam się jaka jest
    kolejność wygłaszania mowy końcowej przed ławą przysięgłych przez
    prokuratora i obrońcę. W "Zaklinaczu" ostatni występował prokurator, ale coś
    mi się wydaje, że czasami w takich filmach jest to obrońca (wg zasady, że
    ostatnie słowo należy do orędownika "słusznej sprawy"?).
    Jak to jest naprawdę?

    Artur