eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro, zagubiona paczka na poczcie - jak to w końcu jet?Allegro, zagubiona paczka na poczcie - jak to w końcu jet?
  • Data: 2007-01-11 20:21:52
    Temat: Allegro, zagubiona paczka na poczcie - jak to w końcu jet?
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Zakupiłem miesiąc temu na Allegro kartę pamięci. Przesyłka zaginęła.
    Sprzedający na razie zachowuje się ok., tzn. jest z nim kontakt, przysłał
    dowód nadania, dowód złożenia reklamacji, itd. Przejrzałem wątki na ten
    temat oraz kodeks cywilny i wniosek mam taki, że w momencie nadania
    sprzedający dopełnił zobowiązania i jego odpowiedzialność się na tym kończy
    (ewentualnie powinien przekazać mi odszkodowanie od poczty).
    W kilku wątkach jednak przeważała opinia, że w przypadku kiedy sprzedający
    nie daje wyboru kupującemu co do sposobu wysłania i ew. ubezpieczenia
    przesyłki, wtedy odpowiedzialność za dostarczenie ponosi sprzedający. Tak
    jest w przypadku aukcji, którą wygrałem - sprzedający pokrywał koszt
    transportu - ja zapłaciłem za kartę (koszt transportu był wtraźnie określony
    jako 0PLN). Sprzedający wysłał ją bez ubezpieczenia, podejrzewam więc, że
    poczta oleje sprawę, a tym samym sprzedający... Czy faktycznie kupujący jest
    w takim przypadku na straconej pozycji? Interesuje mnie czy jest jakiś
    paragraf, który potwierdzałby przedstawioną wcześniej tezę.
    Zawsze przelewałem pieniądze wcześniej, uważałem że zalet jest więcej niż
    wad, dziś myślę o kupowaniu tylko za pobraniem...

    Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam jeżeli przegapiłem odpowiedź w
    archiwum...

    Pzdr
    Czabu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1