  • Data: 2007-11-19 09:09:25
    Temat: Allegro wygrna Aukcja Kup Teraz 1zl
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Moze odrazu konkrety
    wygrałem aukcje allegro
    http://allegro.pl/item266520936__nokia_6230i_512mb_d
    ziala_tanio.html
    i prosta sprawa Sprzedajacy nie chce wydac mi towaru za 1zl + koszta wysyłki
    10zl ani podac
    danych numeru konta na ktore mogłbym dokonac wplaty ?

    Poruszylem temat na forum allegro
    http://allegro.pl/phorum/read.php?f=278&i=230753&v=&
    t=230753
    ale tak naprawde nie uzyskalem zadnych konkretnych informajci
    Zgłosilem sprawde do allegro uzytkownik zostal zawieszony i tyle :/

    Teraz pytanko co z takim fantem mozna zrobic ?

    Nie wiem czy warto ciagac sie po sadach w takich sprawach tak naprawde
    przydazylo mi sie cos takeigo
    pierwszy raz w zyciu :)

    Prosze o jakiekolwiek sugestie