  • 1. Data: 2007-11-19 09:09:25
    Temat: Allegro wygrna Aukcja Kup Teraz 1zl
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Moze odrazu konkrety
    wygrałem aukcje allegro
    http://allegro.pl/item266520936__nokia_6230i_512mb_d
    ziala_tanio.html
    i prosta sprawa Sprzedajacy nie chce wydac mi towaru za 1zl + koszta wysyłki
    10zl ani podac
    danych numeru konta na ktore mogłbym dokonac wplaty ?

    Poruszylem temat na forum allegro
    http://allegro.pl/phorum/read.php?f=278&i=230753&v=&
    t=230753
    ale tak naprawde nie uzyskalem zadnych konkretnych informajci
    Zgłosilem sprawde do allegro uzytkownik zostal zawieszony i tyle :/

    Teraz pytanko co z takim fantem mozna zrobic ?

    Nie wiem czy warto ciagac sie po sadach w takich sprawach tak naprawde
    przydazylo mi sie cos takeigo
    pierwszy raz w zyciu :)

    Prosze o jakiekolwiek sugestie

  • 2. Data: 2007-11-19 10:07:47
    Temat: Re: Allegro wygrna Aukcja Kup Teraz 1zl
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > wysyłki 10zl ani podac
    > danych numeru konta na ktore mogłbym dokonac wplaty ?

    a dlaczego nie chce sprzedac?
    rozumiem, ze chcesz sam telefon bez tych dodatków za 30 zł?

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 3. Data: 2007-11-19 10:20:09
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl>

    wiadomości news:19112007.2EAC553D@budzik61.poznan.pl...
    > a dlaczego nie chce sprzedac?

    Uzytkownik napisal ze to blad allegro i aukcja miala byc na licytacji
    skontaktowalem sie z allegro i zadnego bledu nie znalezli
    idac dalej uzytkownicy bardziej obyci na forum stwierdzili ze aukcja
    byla ustawka w celu zmniejszenia prowizji a ja w momencie klikniecia Kup
    Teraz
    stalem sie wlascicielem sprzetu :) za ktory nie moge zaplacic ani go odebrac
    To miedzy innymi powod dla ktorego chce sie tym zajac
    poniewaz sprzedawca stwierdzil w listach elektronicznych ze go to guzik
    interesuje
    zachowywal sie bardzo wrecz chamsko.. postanowilem ze nie popuszcze :)

  • 4. Data: 2007-11-19 10:34:12
    Od: "Noodles" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz pytanko co z takim fantem mozna zrobic ?
    >
    > Nie wiem czy warto ciagac sie po sadach w takich sprawach tak naprawde
> [...]

    Jedyne co zrobi Allegro to doradzi ci żebyś sie dogadał se sprzedawcą
    nawet jesłi napiszesz im że próbowałeś sie dogadać 10 razy. Z drugiej strony
    co więcej Allegro może zrobić ? Konta mu nie zawiesi na pewno. Ponieważ
    kupiłeś ten telefon możesz dochodzić swoich praw przed sądem na drodze
    cywilnej ale czy warto sądzic się o uszkodzony telefon ?
    Najrozsądniejsze będzie wystawienie sprzedającemu negatywnego komentarza
    z rzetelnym opiesem całej sytuacji i ewentualne rozsądne ustosunkowanie sie
    do odwetowego negatywa który otrzymasz i szukanie innego telefonu.
    Na Allegro jest tego tyle że nie rozumiem czemu się uparłeś na ten złom za
    złotówkę.

    Pozdrawiam
    Nodles

  • 5. Data: 2007-11-19 10:41:04
    Od: "Noodles" <n...@g...pl>

  • 6. Data: 2007-11-19 10:41:09
    Od: "Noodles" <n...@g...pl>

  • 7. Data: 2007-11-19 11:13:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fhrpao$dsa$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Noodles* napisał(a):

    [...]

    > Pozdrawiam
    > Nodles

    Czkawkę masz?

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2007-11-19 11:53:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Konta mu nie zawiesi na pewno.

    A dasz sobie reke uciac?

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 9. Data: 2007-11-19 11:53:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > guzik interesuje
    > zachowywal sie bardzo wrecz chamsko.. postanowilem ze nie popuszcze :)

    hehehe
    trudno wytłumaczyc, skad allegro moglo wiedziec, ze uzytkownik chciał
    aukcje z licytacja a kliknał KT.
    Niemniej, co było widac w przypadku sprawy z łodzia, masz szanse wygrac,
    ale musisz udac sie do sadu.

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 10. Data: 2007-11-19 12:18:14
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl>

    wiadomości news:19112007.6401414A@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > aukcje z licytacja a kliknał KT.
    > Niemniej, co było widac w przypadku sprawy z łodzia, masz szanse wygrac,

    Hmhm a moze wyslac do sprzedajacego jakies pisemko poleconym iz w raze nie
    dokonczenia
    umowy sprzedazy-kupna bede zmuszony wystapic w tej sprawie do sadu ?