  • Data: 2007-11-19 10:41:04
    Temat: Re: Allegro wygrna Aukcja Kup Teraz 1zl
    Od: "Noodles" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fhrju0$1ml$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teraz pytanko co z takim fantem mozna zrobic ?
    >
    > Nie wiem czy warto ciagac sie po sadach w takich sprawach tak naprawde
    > przydazylo mi sie cos takeigo
    > pierwszy raz w zyciu :)
    >
    > Prosze o jakiekolwiek sugestie

    Jedyne co zrobi Allegro to doradzi ci żebyś sie dogadał se sprzedawcą
    nawet jesłi napiszesz im że próbowałeś sie dogadać 10 razy. Z drugiej strony
    co więcej Allegro może zrobić ? Konta mu nie zawiesi na pewno. Ponieważ
    kupiłeś ten telefon możesz dochodzić swoich praw przed sądem na drodze
    cywilnej ale czy warto sądzic się o uszkodzony telefon ?
    Najrozsądniejsze będzie wystawienie sprzedającemu negatywnego komentarza
    z rzetelnym opiesem całej sytuacji i ewentualne rozsądne ustosunkowanie sie
    do odwetowego negatywa który otrzymasz i szukanie innego telefonu.
    Na Allegro jest tego tyle że nie rozumiem czemu się uparłeś na ten złom za
    złotówkę.

    Pozdrawiam
    Nodles