  • Data: 2007-11-19 11:53:55
    Temat: Re: Allegro wygrna Aukcja Kup Teraz 1zl
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail l...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Uzytkownik napisal ze to blad allegro i aukcja miala byc na licytacji
    > skontaktowalem sie z allegro i zadnego bledu nie znalezli
    > idac dalej uzytkownicy bardziej obyci na forum stwierdzili ze aukcja
    > byla ustawka w celu zmniejszenia prowizji a ja w momencie klikniecia
    > Kup Teraz
    > stalem sie wlascicielem sprzetu :) za ktory nie moge zaplacic ani go
    > odebrac To miedzy innymi powod dla ktorego chce sie tym zajac
    > poniewaz sprzedawca stwierdzil w listach elektronicznych ze go to
    > guzik interesuje
> [...]
    hehehe
    trudno wytłumaczyc, skad allegro moglo wiedziec, ze uzytkownik chciał
    aukcje z licytacja a kliknał KT.
    Niemniej, co było widac w przypadku sprawy z łodzia, masz szanse wygrac,
    ale musisz udac sie do sadu.

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard