  • 31. Data: 2010-04-22 08:29:48
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hqorrd$ivr$1@news.onet.pl...

    > W dużych współczesnych galeriach handlowych w umowie najmu są między
    > innymi zapisy o obowiązku akceptowania kart.

    Bzdura.

    K.

  • 32. Data: 2010-04-22 08:39:39
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Nie. Czy ja mówię, że muszą? Marcin i ja cenimy opcję PzA podobnie jak
    > cenimy terminale do kart. Jak ktoś chce tkwić w epoce kamienia łupanego,
    > to niech sobie tkwi i korzysta ze sklepów bez terminali.

    Ja też cenie opcję PZA, ale tak jak terminal zamontowałem dobrowolnie,
    tak i PZA chciałbym móc wybrać dobrowolnie i sam zdecydować czy mi się
    to opłaca czy nie.

  • 33. Data: 2010-04-22 09:01:07
    Od: stasio <s...@c...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Czy ja mówię, że muszą? Marcin i ja cenimy opcję PzA podobnie jak
    > cenimy terminale do kart. Jak ktoś chce tkwić w epoce kamienia łupanego,
    > to niech sobie tkwi i korzysta ze sklepów bez terminali.

    nie demonizuj. takie są czasy, że istnieją sklepy z terminalem i bez, i
    wszystkim się dobrze wiedzie, a przede wszystkim wiedzie się im tak jak
    tego chcą.

    również cenię sobie opcję PzA jako kupujący ale szanuję decyzję
    sprzedawcy, jeśli nie chce korzystać z dostępnej, nowoczesnej formy
    płatności. takie ma prawo i wolę w decydowaniu.

    stasiek

  • 34. Data: 2010-04-22 09:12:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:hqp10n$2tb$...@n...onet.pl...
    > Nie. Czy ja mówię, że muszą? Marcin i ja cenimy opcję PzA podobnie jak
    > cenimy terminale do kart. Jak ktoś chce tkwić w epoce kamienia łupanego,
    > to niech sobie tkwi i korzysta ze sklepów bez terminali.

    Za co ją cenisz? Za to, że pieniądze dłużej trafiają na konto sprzedającego?

  • 35. Data: 2010-04-22 10:01:08
    Temat: Re: Allegro - Płacę z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: r...@p...onet.pl

    > Klamstwo nr 1  - kupujacy nie ma obowiazku korzystania z opcji Place z
    > Allegro.

    Pewnie że nie ma.

    Sprzedający może zaznaczyć w aukcji płatność wyłącznie za pobraniem i przy
    odbiorze osobistym, bez możliwości wpłaty na konto.

  • 36. Data: 2010-04-22 10:31:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 10:39, cyklista pisze:

    > Ja też cenie opcję PZA, ale tak jak terminal zamontowałem dobrowolnie,
    > tak i PZA chciałbym móc wybrać dobrowolnie i sam zdecydować czy mi się
    > to opłaca czy nie.

    No to już jest bardziej filozoficzne rozważanie :D Sęk w tym, że sporo
    rzeczy na allegro to jeden wielki chaos, więc taka opcja odgórna
    przyjemna jest dla klientów, a zmotywuje tych sprzedawców, co się gubią
    i by jej nie włączyli.

    Inna sprawa, że nie wiem co by Allegro miało na tym zyskać. Jak dla mnie
    to zyskują tym, że dają fajną opcję, która zachęca klientów. I tyle.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2010-04-22 10:33:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 11:01, stasio pisze:
    > nie demonizuj.

    Ja chwalę, a nie demonizuję.

    ATPO: Kup sobie nową klawiaturę, bo wielkie litery Ci nie działają.

    > takie są czasy, że istnieją sklepy z terminalem i bez, i
    > wszystkim się dobrze wiedzie, a przede wszystkim wiedzie się im tak jak
    > tego chcą.

    U siebie. A Allegro to platforma dająca pewne mechanizmy dla dobra klientów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2010-04-22 10:34:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 11:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hqp10n$2tb$...@n...onet.pl...
    >
    > Za co ją cenisz?

    Za ogromną wygodę i ułatwienie dla obu stron.

    > Za to, że pieniądze dłużej trafiają na konto
    > sprzedającego?

    Albo krócej, ale o tym już pisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2010-04-22 10:46:35
    Od: stasio <s...@c...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to już jest bardziej filozoficzne rozważanie :D

    nie wiem z czego się śmiejesz. prawo do decydowania o sobie, wolność
    wyboru i uszanowanie decyzji innych to podstawowe zagadnienia w
    dojrzałych społeczeństwach. wzbudzają uśmieszek u osób tego nie
    pojmujących.

    > Sęk w tym, że sporo
    > rzeczy na allegro to jeden wielki chaos, więc taka opcja odgórna
    > przyjemna jest dla klientów, a zmotywuje tych sprzedawców, co się gubią
    > i by jej nie włączyli.

    przez "zmotywuje" rozumiesz "zmusi"? przez "gubi się" rozumiesz "nie chce"?

    stasiek

  • 40. Data: 2010-04-22 11:05:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 21, 8:36 pm, "gerger" <g...@g...pl> wrote:

    > No to zobaczysz niebawem... myślisz, że Allegro nie będzie chciało na tym
    > zarobić i wprowadzić swojego kolejnego "podatku" - to jesteś naiwny jak
    > dziecko.

    Ale czytajmy ze zrozumieniem - nie pisze, ze nie bedzie chcialo. W
    pierwszym poscie pojawila sie informacja, ze allegro pobiera oplate -
    nie pobiera. Tyle napisalem i to jest zgodne z prawda.