-
1. Data: 2010-04-21 14:17:17
Temat: jak prowadzic ksiazke przychodow i rozchodow...
Od: "Kris" <n...@w...pl>
nie za bardzo orientuje sie w przepisach
niebawem mija pierwszy miesiac
a jestem na podatkowej ksiazce przychodow i rozchodow na zasadach ogolnych
(nie na VAT)
w jaki sposob prowadzic dokumentacje czy wystrczy w programie wprowadzac
dok. przychody i rozchody czy trzeba sie bawic w jakas ksiegowosc reczna?
-
2. Data: 2010-04-21 15:01:21
Temat: Re: jak prowadzic ksiazke przychodow i rozchodow...
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hqn1fo$mps$1@mx1.internetia.pl...
> w jaki sposob prowadzic dokumentacje czy wystrczy w programie wprowadzac
> dok. przychody i rozchody czy trzeba sie bawic w jakas ksiegowosc reczna?
Wystarczy.
Ale trzeba tez wspierac przemysl papierniczy i robic wydruki
Pozdrawiam
SDD
-
3. Data: 2010-04-21 18:48:07
Temat: Re: jak prowadzic ksiazke przychodow i rozchodow...
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 2010-04-21 16:17, Kris pisze:
> nie za bardzo orientuje sie w przepisach
> niebawem mija pierwszy miesiac
> a jestem na podatkowej ksiazce przychodow i rozchodow na zasadach ogolnych
> (nie na VAT)
>
> w jaki sposob prowadzic dokumentacje czy wystrczy w programie wprowadzac
> dok. przychody i rozchody czy trzeba sie bawic w jakas ksiegowosc reczna?
Zdajesz sobie sprawę, że to durne pytanie?
,,w jaki sposób prowadzić samochód? nie bardzo orientuję się w
przepisach i w technice jazdy, ale dostałam właśnie auto od tatusia i
muszę jechać na rajd''.
Nie da się opowiedzieć wszystkiego w jednej odpowiedzi.
--
Przemysław Adam Śmiejek