  • Data: 2003-09-30 23:10:17
    Temat: Alimenty na rzecz ojca
    Od: "poik" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostałem wezwanie do ośrodka pomocy społecznej w celu ustalenia mojego
    statusu materialnego, celem ustalenia wysokości alimentów NA RZECZ ojca...
    Jest alkoholikiem, który uprzykrzał życie mojej rodzinie do chwili rozwodu.
    Od tego czasu minęło już kilka lat, a on sobie teraz o mnie "przypomniał".
    Wiem, że nie żyje on w skrajnej nędzy, więc czy mam obowiązek płacić
    alimenty?? I w jakiej wysokości?
    Jeżeli nie, to na co się powołać i jakie mam szanse na wygranie sprawy?

    Proszę, poradźcie coś...

    Z góry dziękuję za każdą pomoc i życzliwą radę.
    {|poik|}