  • Data: 2003-10-01 19:10:25
    Temat: Re: Alimenty na rzecz ojca
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie masz szansy
    >
    > Sandra
    Skąd ten pesymizm?? O ile wiem alimenty na rodziców płaci się tylko wtedy
    gdy żyją oni w niedostatku.
    Twój problem polega na udowodnieniu , że twój ojciec nie żyje w niedostatku
    , jeżeli rzeczywiście tak jest to szanse masz.
    Weź dobrego adwokata(sprawy o alimenty nie są takie drogie) i się módl :).

    PS: a jeżeli przegrasz to poproś sąd aby alimenty nie były wypłacane
    bezpośrednio do rąk ojca tylko w postaci różnych świadczeń, np: możesz
    wykupić obiady na stołówce... Wtedy przynajmniej będziesz miał satysfakcję
    że alimenty nie są przeznaczane na alkochol :((

    Pozdr.