  • Data: 2003-02-21 01:27:15
    Temat: Alimenty na rodzicow
    Od: "olay" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo prosze o pomoc. Moj ojciec zazadal ode mnie pomocy materialnej
    poniewaz nie ma on srodkow do zycia. Nie ma on wyroku ale wszystko wskazuje,
    ze do tego dazy. Rodzice rozwiedli sie 20 lat temu. Najgorsze w tej sytuacji
    jest to, ze ojciec przez cale moje zycie nie interesowal sie co sie ze mna
    dzieje ani nie placil alimentow. Po prostu nie bylo go w moim zyciu. Nie wiem
    czy on teraz pracuje czy nie ale wiem, ze nigdy nie mogl utrzymac zadnej
    pracy poniewaz jest alkoholikiem i pije. Ja sama w zeszlym roku skonczylam
    studia i nie mam pracy wiec nie mam mu z czego pomoc. Ale planuje slub a i
    prace w koncu znajde. Uwazam za bardzo niesprawiedliwe to, ze czlowiek, ktory
    w zaden sposob nie przyczynil sie do mojego rozwoju i edukacji i, ktory jest
    mi praktycznie obcy teraz bedzie kontrolowal moje i meza zycie a przynajmniej
    zarobki i wydatki. Bardzo prosze o wszelkie informacje i wskazowki oraz
    literature, do ktorej moge sie odniesc.
    Dziekuje
    Magdalena