  • Data: 2006-02-13 19:49:26
    Temat: Afera lapowkarska w wojsku
    Od: "mittvoch" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak juz wszyscy wiedza, trwa oblawa na osoby dajace lapowki w zamian za
    zmiane kategorii wojskowej-na taka dzieki ktorej mozna bylo uniknac sluzby.
    Przyznam sie, ze jestem jednym z wreczajacych... co powinienem teraz zrobic?
    Przyznac sie i zaczac sypac? podobno to chroni od odpowiedzialnosci, jednak
    nie jestem kapusiem i podejrzewam, ze i tak poszedlbym teraz do wojska i
    jeszcze dostawal ostro w kosc, za wczesniejsze kombinowanie. Co robic? jakie
    sa sankcje karne za ten czyn, oraz za falszywe zeznania, gdybym sie nie
    przyznal, a mieliby na mnie dowody?