  • 21. Data: 2007-12-22 22:45:39
    Temat: Re: Adwokat wymusza wieksza zaplate niz byla umowiona
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Tak wiec nie chcialabym teraz z nim na jakas wojenna sciezke isc i pytanie
    > jest takie - jak juz bedzie wyrok prawomocny, powiedzmy, ze apelacja
    > zostanie odrzucona i wygram. To czy mam szanse odzyskac to, co mu teraz
    > zaplace, czy raczej latwo sie moze 'wyslizgac'?

    Postępuj tak jak on. Wyłącz komórkę - urwij kontakt - i idź na rozprawę -
    spotkacie się na sali sądowej, a to będzie już za późno na jakiekolwiek
    ustalenia,
    możesz zresztą cicho przytakiwać aby nikt poza nim nie słyszał, a po
    rozprawie
    no cóż.........

    zbyszek

  • 22. Data: 2007-12-23 08:50:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 23:40:50 +0100, zbyszek napisał(a):

    > że jego administrator skrzynki pocztowej z której wysyłał emaila
    > znajdzie na potrzeby sądu, w archiwum, tego emaila i potwierdzi jego
    > autentyczność.....albo że

    ...za dużo filmów sensacyjnych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 23. Data: 2007-12-23 11:21:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anna K." <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    Po przemyśleniu wpadł mi jeszcze jeden pomysł do głowy. Zadzwonić do
    mecenasa z komórki mającej możliwość nagrywania rozmowy (teraz chyba
    większość ma) i tak poprowadzić rozmowę, by z niej wynikało to, co wynikało
    z Waszej ustnej umowy i korespondencji elektronicznej. Zapytać czemu się
    podniósł, skoro wcześniej żądał tylko 70% itd. To już będzie dowód w
    sprawie. Warto coś wymyślić, by adwokat w trakcie rozmowy musiał sam podać
    przynajmniej datę. Chodzi o to, by gość nie zaczął ściemniać, ze to
    chodziło o inną sprawę zupełnie.

    Z takim dowodem spokojnie mecenasowi zapłacić i poczekać na zakończenie
    procesu, bo teraz nie warto mieszać. Po zakończeniu procesu wytoczyć armaty
    przeciwko mecenasowi. To już nie tylko sprawa dyscyplinarna - bo tego typu
    sztuczki raczej etyczne nie są - ale i karna. Podejrzewam, że prezentacja
    nagrania mecenasowi powinna doprowadzić do samorzutnego zwrotu przez niego
    niesłusznie pobranych pieniędzy.

  • 24. Data: 2007-12-23 12:19:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł Marcisz pisze:

    > Trzeba by udowodnić, że w gdyby adwokat działał, wygrałaby sprawę, a o
    > takiego dowodu zwykle nie da się przeprowadzić.

    Bo prawda jest taka że wynik (wyrok II instancji) będzie ten sam czy
    będzie adwokat czy jego nie będzie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 25. Data: 2007-12-23 19:13:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał
    > No i po tym, że z danego adresu IP wyszedł taki email (zakładając do
    > celów dyskusji, że naprawdę wyszedł) trudno coś wnioskować. Przecież treść
    > mogła być zupełnie inna. (...). Zlepek
    > bajtów w pamięci komputera można zmanipulować w sposób nie pozostawiający
    > śladu.

    I to jest największy problem.

  • 26. Data: 2007-12-26 10:52:37
    Od: Bibi <b...@p...fm>

> [...]
    > sprawie. Warto coś wymyślić, by adwokat w trakcie rozmowy musiał sam podać
    > przynajmniej datę. Chodzi o to, by gość nie zaczął ściemniać, ze to

    Każda rozmowa telefoniczna jest nagrywana przez operatora, nie
    pamiętam dokładnie ile miesięcy ma on obowiązek trzymać nagrania czy 3
    czy 6.

  • 27. Data: 2007-12-26 11:19:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Każda rozmowa telefoniczna jest nagrywana przez operatora, nie
    > pamiętam dokładnie ile miesięcy ma on obowiązek trzymać nagrania czy 3
    > czy 6.

    Bzdura. pomijając wprost formalny zakaz wynikający z przepisów prawa, to
    była by to potworna ilość informacji niemożliwa do zmagazynowania. Operator
    przechowuje informacje bilingowe.

  • 28. Data: 2007-12-26 12:59:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w
    >Każda rozmowa telefoniczna jest nagrywana przez operatora,

    Rozmowy są chronione tajemnicą telekomunikacyjną i operatorowi nie wolono
    ich nagrywać ani archiwizować, poza indywidualnymi przypadkami, gdzie jest
    zgoda Sądu.

    >pamiętam dokładnie ile miesięcy ma on obowiązek trzymać nagrania czy 3
    >czy 6.

    To o czym piszesz dotyczy bilingów, ale chyba okres trochę inny.

  • 29. Data: 2007-12-26 15:07:33
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 26 Dec 2007 02:52:37 -0800, Bibi napisał(a):

    > Każda rozmowa telefoniczna jest nagrywana przez operatora, nie pamiętam
    > dokładnie ile miesięcy ma on obowiązek trzymać nagrania czy 3 czy 6.

    Tak, ale po nagraniu wysyła wszystkie kasety na Marsa, gdzie są
    magazynowane, zaś ich ściągnięcie może potrwać nawet sześć parseków.

  • 30. Data: 2007-12-26 19:44:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > zaś ich ściągnięcie może potrwać nawet sześć parseków.

    Parsek to jednostka odległości nie czasu :)