  • Data: 2003-08-22 06:08:08
    Temat: Administracja, domofon, kpiny
    Od: "gear" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Postanowiłem się do Was zwrócić z następującą sprawą.
    Otóż mój znajomy kupił mieszkanie w spółdzielni. Blok, w którym jest to
    mieszkanie, wyposażony jest w domofon (od nowości). Teraz jest problem z
    drzwiami wejściowymi. Po prostu z zewnątrz z klucza nie można otworzyć
    drzwi. Jak nie ma kogoś w budynku to nie może wejść do budynku i lokalu.
    W administracji pani powiedziała, że nie zajmują się konserwacją domofonu a
    gwarancja się skończyła i teraz niech mieszkańcy bloku sami sobie zrobią.
    Mieszkańcy nie chcą sami robić bo płacą przecież czynsz !
    Czy są jakieś przepisy, które to regulują (może prawo budowlane)

    pzdr
    gear