  • Data: 2004-12-20 12:43:53
    Temat: Administracja chce mnie wykurzyć
    Od: "Tomasz Jurek" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kolega ma sklep spozywczy od ponad 20 lat (były sklep społem) który
    dzierżawi od spółdzielni. Od początku na terenie za sklepem stała wiata w
    której kolega składował różne graty ('na terenie' znaczy na rampie będącej
    częścią wynajmowanego sklepu).

    Jakiś czas temu ktoś w spółdzielni zauważył że dużo można na takim sklepiku
    zarobić i chce sobie przytulić działkę albo wykurzyć kumpla i samemu przejąć
    interes. Z tego powodu administracja stwierdziła (nie po raz pierwszy
    sprawiając problemy), że kolega musi wiatę rozebrać (bez podania konkretnego
    powodu).

    Czy można jakoś ocalić magazyn mojego znajomego?

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    tj