  • Data: 2002-09-26 22:32:22
    Temat: Absolwent
    Od: "Edmund Motyka" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moze to troche banalne pytanie, ale mam problem z odpowiedzia na nie. Chodzi
    o to co w polskim prawie oznacza konkretnie slowo absolwent. Dokladnie
    chodzi mi o to, czy osoba, ktora skonczyla nauke na studiach wyzszych, ale
    nie obronila (jeszcze) dyplomu moze sie nazywac absolwentem (w koncu termin
    studia wyzsze niepelne istnieje w terminologii)? Druga sprawa jest taka, ze
    ststus studenta trwa do 30-go wrzesnia, wiec czy po tym czasie, nie bedac
    juz studentem (pomimo braku dyplomu) jest sie juz absolwentem? Jesli nadal
    nie, to kiedy w takim razie (bez obrony dyplomu) staje sie absolwentem?
    Z gory dziekuje za odpowiedz na te pytania.