  • Data: 2005-07-04 18:04:55
    Temat: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pamietacie moje przeboje z Arsenem? Te od rzekomych zaleglych
    kar za jazde bez biletu :-)

    Wlasnie siedze, rechocze i nie moge dojsc do siebie, bo dostalam
    nastepna korespondencje :-)))) Zawiera ona:

    1. Wezwanie informujace o wszczeciu postepowania sadowego. Nic
    nowego, mam juz takich komplet ;-)

    2. Zupelna nowosc: Wzor pozwu sadowego :-) Nawet wypelniony na
    moje nazwisko, sie chlopaki postarali :-)))

    3. To, co wywolalo u mnie nagly napad smiechu:
    PRZYKLADOWY NAKAZ EGZEKUCYJNY :-)))))
    Oczywiscie z danymi i kwotami wzietymi gdzies z kosmosu :-)
    Jak sadze powinnam sie teraz _bardzo_ wystraszyc i poleciec
    kurcgalopkiem placic :-))))

    Na razie nie wiem czy zaluje ze juz po godzinach ichnego
    urzedowania, czy sie z tego ciesze, bo mur beton zadzwonilabym
    krztuszac sie ze smiechu zeby podziekowac za poprawienie mi
    dzisiejszego humoru :-)

    Kira (nadal sie krztuszaca)