  • Data: 2005-07-06 07:33:10
    Temat: Re: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Przemek R... [Tue, 5 Jul 2005 23:30:09 +0200]:

    > "Nawet wypelniony na
    > moje nazwisko, sie chlopaki postarali "
    >
    > czego ten wzor dotyczy?

    A. A to mi podobno skserowali przygotowany do zlozenia
    do sadu pozew na moje nazwisko :-)

    Tak przyokazyjnie, to na tych papierach jest kila roznych
    kwot, ktore rzekomo jestem im winna:

    KWOTA 1: 172,18
    oplata dodatkowa, oplata za bilet, koszty upomnien, odsetki

    KWOTA 2: 527,00
    powyzsze plus koszta windykacji, koszta zastepstwa procesowego
    (jakiego cholera zastepstwa jak nie bylo procesu??), koszta
    postepowania sadowego (j/w, skad one??), koszty postepowania
    klauzulowego (a to juz za cholere nie wiem co to...?)

    KWOTA 3: 305,00
    takie widnieje na tym pozwie, ale nie ma najmniejszego
    uzasadnienia jej wysokosci

    KWOTA 4: 415,00
    takie z kolei widnieje na tym przykladowym nakazie zaplaty,
    tez bez najmniejszego uzasadnienia

    I w sumie to nawet jakbym miala to placic, to nie wiem: mam
    zgadywac ktora kwote, pododawac je sobie, poodejmowac czy
    moze wybrac ta, ktora najbardziej mi pasuje? ;-)

    Kira