  • Data: 2005-07-06 08:11:42
    Temat: Re: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w
    news:dag1fn$mbo$1@inews.gazeta.pl:

    > powyzsze plus koszta windykacji, koszta zastepstwa procesowego
    > (jakiego cholera zastepstwa jak nie bylo procesu??),

    To się z rozporządzenia o opłatach czynności adwokackie (lub radców
    prawnych) bierze.

    > koszta
    > postepowania sadowego (j/w, skad one??),

    Z innego rozporządzenia (o wysokości wpisów w sprawach cywilnych).

    > koszty postepowania
    > klauzulowego (a to juz za cholere nie wiem co to...?)

    Za przybicie jednej pieczątki. Jeszcze jedno rozporządzenie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dolary, akcje i obligacje za 50% ceny. Profesjonalna jakosc.