    From: Alojzy Zakalec <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Date: Wed, 12 Aug 2009 17:03:53 -0700 (PDT)

    Prosiłbym o ustosunkowanie sie z punktu prawa do opisywanych tu
    zatrważających zdarzeń w znanym "klubie" warszawskim na
    ul.Mazowieckiej:
    http://tinyurl.com/mw3pud

    "Porażka!! Nie polecam!!
    autor: Ania (gość) napisz do autora
    data: 2009-06-06 16:40

    Zdecydowanie nie polecam!!! Najgorszy klub jaki tylko znam, nigdzie
    nigdy nie było tak beznadziejnie i fatalnie! Na wstępie ochroniarze
    bez kompetencji (jestem dobrze wychowaną osobą, więc nie będę nikogo
    obrażać w sposób wulgarny, a powinnam) uważający się za pępki świata,
    patrzą na wszystkich z góry, wpuszczają niektórych tylko ludzi, innych
    informują (to ściema oczywiście), że wstęp tylko z zaproszeniami.
    Mnie, mojego Chłopaka i dwójkę znajomych wpuścili bez żadnych
    zaproszeń, ale pozostała dwójka znajomych została na zewnątrz.
    Niestety odechciało im się dalszej zabawy, bo mimo prośby, że jesteśmy
    całą paczką ochroniarz (totalny brak wychowania) patrzył tylko z góry
    i jak nagrany do znudzenia powtarzał, że bez zaproszeń nie ma wstępu,
    mimo, że nas właśnie bez tego rzekomego zaproszenia wpuścił. Ma chyba
    ludzi za debili i totalnych idiotów. Znajomym niestety odechciało się
    dalszego imprezowania i pojechali do domu, a szkoda, bo mogło być
    fajnie jeśli wszyscy zmienilibyśmy lokal.. Niestety ochroniarz ma
    niesamowite zdolności zniechęcania ludzi do jakiejkolwiek zabawy.
    Przed wejściem byłam świadkiem wielu takich scen, najśmieszniejsze, że
    często pozwalają wejść dziewczynie, a chłopakowi który jej towarzyszy
    już nie. Kolejna sprawa - drogie wejściówki. Drinki niesmaczne,
    rozwodnione i drogie (pili znajomi, ja na szczęście nie). Nie
    zdążyliśmy na dobre rozpocząć zabawy, kiedy podszedł do nas jeden z
    ochroniarzy. Tańczyliśmy sobie spokojnie z boku nikomu nie
    przeszkadzając, byliśmy trzeźwi, nie trzymaliśmy szklanek na
    parkiecie, nie awanturowaliśmy się, po prostu nic! a pan oświadczył,
    że mój Chłopak musi wyjść!!!!!!!!!!!!!!!!! na prośbę, poinformowania
    nas jaki jest tego powód (przecież kupiliśmy wejściówki i
    zachowywaliśmy się normalnie) odmówił udzielenia odpowiedzi i jak
    nagrany bez sensu powtarzał, że porozmawiamy na zewnątrz, bo Chłopak
    źle się zachowuje i musi się przewietrzyć. Jeżeli zwykłe tańczenie ze
    znajomymi w tzw. "kółeczku" jest złym zachowaniem, to co robili inni
    ludzie?! chyba też źle się zachowywali. Próbowaliśmy kilkakrotnie
    spowodować wyjaśnienie tej sytuacji, nikt nas nie słuchał, wszyscy
    ochroniarze wypychali do wyjścia, nawet nie dali mi zabrać kurtki, bo
    Chłopak natychmiast miał opuścić lokal, nie miał prawa zaczekać na
    mnie, tylko miał mnie zostawić, wyszłam razem z nim bez kurtki. Kazali
    mi wejść po kurtkę samej. Próbowałam w środku poprosić któregoś z
    pracowników o pomoc, o krótką rozmowę z menadżerem, właścicielem,
    kimkolwiek kto mógłby zareagować na tę absurdalną sytuację. Niestety
    totalny brak zrozumienia - menadżer jest gdzieś na sali, ale nie
    będzie się fatygował. Nie mogą podać żadnego nazwiska, żadnego
    telefonu, nic po prostu anonimowy klub bez właściciela, ale opłatę za
    wejście jednak uiściliśmy i do czyjejś kieszeni to pójdzie! Dlaczego
    nikt mi nie mógł podać nazwiska właściciela lub menadżera, to jakaś
    informacja zastrzeżona?! Czy istnieje jakiś regulamin klubu? Z całej
    tej bezradności i tego, że nikt mi nie chciał udzielić żadnej
    informacji, chciałam zrobić ochroniarzowi zdjęcie telefonem ;) tylko
    po to, żeby móc go potem rozpoznać za dnia, bo sprawy tak nie zostawię
    i do właściciela dotrę na pewno. Nie miałam zamiaru wykorzystywać tej
    fotki w żaden publiczny sposób, w każdym razie ochroniarz rzucił się
    na mnie mocno wykręcając mi rękę. Damski bokser. Najciekawsze, że mam
    wrażenie, że byłam trzeźwiejsza niż on - ja przez cały wieczór wypiłam
    jedno piwo i panowałam nad swoimi reakcjami w przeciwieństwie niestety
    do tego pana (ale tego czy był rzeczywiście nietrzeźwy nie wiem, to
    tylko moje przypuszczenia, bo jeszcze mi się w życiu nie zdarzyło,
    żeby ktoś skoczył do mnie z łapami). Najgorszy klub, a raczej
    pracownicy klubu jakich kiedykolwiek miałam nieprzyjemność
    spotkać!!!!! Totalna porażka!! Ludzie jeśli się jeszcze zastanawiacie,
    dobra rada - wybierzcie inny klub. Przed wejściem można się nasłuchać
    też wiele złego o klubie, teksty w stylu "totalne dno",
    "kamieniołomy", "porażka" często można usłyszeć w tłumie
    niewpuszczonych (powinni się raczej cieszyć) oraz wyprowadzanych
    ludzi... Niestety klub w skali od 0 do 10 oceniam na mniej niż zero :)
    Pozdrawiam wszystkich Klubowiczów! :)"