  • 21. Data: 2020-06-23 14:30:02
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 14:03, n...@o...pl pisze:
    > bo tak ustanowiono, a obecny urząd uznał go za wspaniały, bo można zatrudniać
    > ziobroturę do ścigania ludzi

    I nie znalazł się jakiś rozgarnięty prawnik który zasugerowałby żeby to
    GÓWNO zlikwidować. Przez 10-20-30 lat nie znalazł się taki PRAWNIK?

  • 22. Data: 2020-06-23 15:33:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I nie znalazł się jakiś rozgarnięty prawnik który zasugerowałby żeby
    >to GÓWNO zlikwidować. Przez 10-20-30 lat nie znalazł się taki
    >PRAWNIK?

    Sie znalazl, nawet kilku

    https://www.newsweek.pl/polska/prezydent-polski-kode
    ks-karny-nowelizacja-zniewazenie-prezydenta/j6rmhhz

    Ale wygrali wybory i im przeszlo :-)
    A moze tylko znow dogadali sie z Dudą :-)

    https://tvn24.pl/polska/zniewazenie-prezydenta-znikn
    ie-z-kodeksu-projekt-czeka-na-opinie-ra314632-342872
    3
    https://www.radiomaryja.pl/informacje/obraza-prezyde
    nta-niekarana/
    https://wiadomosci.wp.pl/sld-wykreslic-z-kodeksu-pun
    kt-o-zniewadze-prezydenta-rp-6037078161659009a

    http://studentprawa.pl/aktualnosci-prawnicze/item/10
    61-czy-nalezy-wykreslic-art-212-kodeksu-karnego

    A czy nalezy wykreslic - jak napiszę, ześ ch*, pedofil i ch*, to co
    sie powinno dziać ?

    J.

  • 23. Data: 2020-06-23 18:30:29
    Od: z <...@...pl>

    Jak w tok fm mówi się o prezydencie że jest nikim i inne niewybredne
    epitety to nie ma za to kary. Nikt z urzędu nie ściga.

    I tak powinno pozostać.

  • 24. Data: 2020-06-23 18:38:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 18:30, z pisze:
    > Jak w tok fm mówi się o prezydencie że jest nikim i inne niewybredne
    > epitety to nie ma za to kary. Nikt z urzędu nie ściga.
    >
    > I tak powinno pozostać.

    Tam w kolejnych artykułach stoi, że nie ma pomówienia
    jeśli to jest prawda, więc może to jest jakieś wytłumaczenie,
    że nie ścigają.

  • 25. Data: 2020-06-23 21:07:01
    Od: z <...@...pl>

    Ale Śpiewaka ścigają choć powiedział PRAWDĘ. Siksa przejęła mieszkanie.
    Dokonała czynności prawnej. Jest na to papier.

  • 26. Data: 2020-06-23 21:21:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 21:07, z pisze:

    > Ale Śpiewaka ścigają choć powiedział PRAWDĘ. Siksa przejęła mieszkanie.
    > Dokonała czynności prawnej. Jest na to papier.

    Nie zaklinaj rzeczywistości.
    Jest papier ale nie zadziałał?
    Niczego co jej zarzucał nie udało mu się przed sądem
    udowodnić i w procesie poległ.
    Pomijając sam charakter tego artykułu - rozumiem, że uważasz go za
    jakiś relikt komunistyczny - ale czy uważasz, że sąd był jakiś
    nieuczciwy w sensie oceny materiału i wyroku?

  • 27. Data: 2020-06-23 21:48:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 21:21, cef pisze:
    > że sąd był jakiś
    > nieuczciwy w sensie oceny materiału i wyroku?

    A był uczciwy?

    Jakby był to sprawa byłaby jawna i cywilna.

    Czego się sąd BOI? PRAWDY?

  • 28. Data: 2020-06-23 22:12:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 21:48, z pisze:

    > A był uczciwy?

    Ja zakładam, że sąd jest uczciwy.

    > Jakby był to sprawa byłaby jawna i cywilna.

    Dyskutujemy o faktach.
    Mogła być jawna ale nie była. Coś tu się odbyło niezgodnie z prawem?
    Cywilna z tego artykułu też nie mogła być.

    > Czego się sąd BOI? PRAWDY?

    Ty tak uważasz, że się boi.
    Ja tam nic nie widzę takiego czego sąd by się mógł bać.

    Znam tę sprawę tylko z mediów, nie mam interesu po żadnej ze stron.
    Oceniam tylko fakty i relacje z różnych źródeł. Osobiście uważam, że
    Śpiewakowi zależało jedynie na rozgłosie i medialnym zamieszaniu, bo że
    nie ma amunicji
    na wygranie sprawy wiedział od początku - nawet nie próbował dowodzić,
    tylko zaczął się pokrętnie wycofywać w trakcie procesu - jest gdzieś
    minirelacja z zachowań stron w trakcie procesu - kto o co wnosił i jak
    się zachował. Gdyby chciał faktycznie zabrać się na naprawianie błędów
    reprywatyzacji i miał odrobinę oleju w głowie, to zrobiłby to inaczej.
    Facet po socjologii po prostu przerachował źle zyski i straty z obranej
    taktyki
    i nawet na newsach osiągnął mizerny efekt.

  • 29. Data: 2020-06-23 22:22:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 22:12, cef pisze:
    > Mogła być jawna ale nie była. Coś tu się odbyło niezgodnie z prawem?

    Ło matko jak z dzieckiem.

    Wszystko zgodnie z prawem tylko niekonsekwentnie, podstępnie,
    dyskryminując ważny interes społeczny w jednej sprawie a wycierając
    sobie gębę tymże interesem w innej sprawie.
    Niewygodnych się ucisza a wywleka do TV przebieg procesu wrogów
    politycznych.

    Taki jest obraz polskiego sądownictwa. Jak w soczewce uwidaczniają to te
    dwie ważne sprawy.

  • 30. Data: 2020-06-23 22:54:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 22:22, z pisze:

> [...]
    > politycznych.
    >
    > Taki jest obraz polskiego sądownictwa. Jak w soczewce uwidaczniają to te

    A to zależy jak się patrzy.
    I czego chce się dowodzić.
    Ja tam bardziej widzę problem socjologiczny niż sądowy.
    (w obu sprawach)