  • Data: 2009-11-18 20:03:32
    Temat: 2 złote w wózku w hipermarkecie
    Od: "DD" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie może mało poważne, ale może ktoś mi pojaśni:
    Hipermarket ma wózki, do których trzeba włożyć 1 lub 2 zł, żeby zrobić zakupy.
    W czasie zakupów te moje głupie 2 złote z wózka mi po prostu wyparowało.
    Kto powinien mi je zwrócić? Czy mam prawo domagać się zwrotu od sklepu?
    W końcu wózka nie biorę dla kaprysu, a włożenie do niego pieniędzy jest obowiązkowe.
    Inaczej wózka
    nie wezmę.
    Wiem, że to problem czysto teoretyczny, ale zastanawiam się jak to wygląda od strony
    prawnej, od
    czasu kiedy taka przygoda mnie spotkała w jednym ze sklepów.
    Krótko mówiąc, kto odpowiada za moje 2 złote w czasie kiedy są one w wózku na
    zakupy...?