  • Data: 2009-11-18 20:27:46
    Temat: Re: 2 złote w wózku w hipermarkecie
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie może mało poważne, ale może ktoś mi pojaśni:
    > Hipermarket ma wózki, do których trzeba włożyć 1 lub 2 zł, żeby zrobić
    > zakupy.
    > W czasie zakupów te moje głupie 2 złote z wózka mi po prostu wyparowało.

    Nie rób więcej zakupów w Wola-Park. Wola to dzielnica robotnicza a tam gdzie
    jest klasa pracująca i przewodnia siła narodu monety zawsze będą znikać.
    Ewentualnie używaj starych dziesięciozłotówek z lat osiemdziesiątych, pasują
    do tych wózków. Pamiętaj też, że elektorat SLD ma odmienne zdanie w kwestii
    świętego prawa własności.

    Pozdrawiam

    Czapla