  • 1. Data: 2008-01-05 19:35:30
    Temat: 2 pytania
    Od: "Bartlomiej Bialkowski" <b...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    mam do Panstwa dwa pytania, za wszelka pomoc dziekuje.

    - Znacie Panstwo jakis link do przykladu Umowy o prawa autorskie?
    Kupilem kopie serwisu ktorego jestem obecnie wlascicielem. Gdzie znalesc
    taki przyklad?

    - Jak wyglada znane juz podwojne opodatkowanie dla Polakow mieszkajacych na
    Wyspach?
    Z tego co wiem nie ma juz nic takiego i Polacy mieszkajacy na Wyspach nie
    musza juz go placic.
    Wyczytalem jednak iz jesli taka osoba miala chocby najmniejszy dochod na
    terenie Polski musi odprowadzic podatek nie tylko za ten dochod ale i za
    pieniadze uzyskane na Wyspach. Jak to jest?

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Bialkowski

  • 2. Data: 2008-01-10 16:48:22
    Temat: Re: 2 pytania