  • 1. Data: 2008-01-05 20:55:50
    Temat: wrak na parkingu, jak sie go pozbyc?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    blok - wspolnota, na parkingu na tyle malo miejsca, ze ludzie parkuja na
    trawniku itp.
    Zalega od chyba dwoch lat wrak samochodu, moze ktos podpowiedziec, do kogo
    sie zwrocic zeby wlasciciel go oddal na zlom, cokolwiek... czy moze nie ma
    przepisu i nic sie nie da zrobic?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2008-01-05 22:20:33
    Temat: Re: wrak na parkingu, jak sie go pozbyc?
    Od: "Jerry" <j...@k...i-net.com.pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie zwrocic zeby wlasciciel go oddal na zlom, cokolwiek... czy moze nie ma

    A może ....
    to zabytek? tylko gościu nie ma na ten moment kasy na renowacje, ale zabytka
    szkoda złomować.
    Osobiście znam takie przypadki.
    Osobiście chciałem kupić złom nie nadający się do jeżdżenia, ale nie
    widziałem szans że w realnym terminie zbiore kase na reanimacje.

    Pozdrawiam

    Jerry

  • 3. Data: 2008-01-06 07:56:21
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Michał Trych pisze:
> [...]
    > sie zwrocic zeby wlasciciel go oddal na zlom, cokolwiek... czy moze nie ma

    deja vu?

  • 4. Data: 2008-01-06 10:26:27
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > A może ....
    > to zabytek? tylko gościu nie ma na ten moment kasy na renowacje, ale
    > zabytka szkoda złomować.

    :) to na 100% nie kwalifikuje sie do zabytku:) takich zabytkow, nawet
    jeszcze starszych jest od groma ma zlomach.
    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2008-01-06 11:03:16
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > sie zwrocic zeby wlasciciel go oddal na zlom, cokolwiek... czy moze nie ma

    Możesz odkupić od właściciela i oddać na złom.

  • 6. Data: 2008-01-06 14:26:05
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Michał Trych pisze:
> [...]
    > sie zwrocic zeby wlasciciel go oddal na zlom, cokolwiek... czy moze nie ma

    moze ktos sobie nabija znizki na oc... dziwie sie sobie ze wczesniej na
    to nie wpadlam i teraz musz 2 k placic rocznie... nie wazne ze prawko od
    10 lat, aktywnie i bezwypadkowo, bandytyzm

  • 7. Data: 2008-01-06 15:27:58
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > moze ktos sobie nabija znizki na oc... dziwie sie sobie ze wczesniej na to
    > nie wpadlam i teraz musz 2 k placic rocznie... nie wazne ze prawko od 10
    > lat, aktywnie i bezwypadkowo, bandytyzm

    Jak sobie chcesz nabijac znizki, to kup sobie przyczepe, albo niech ktos
    znajomy CI ja przepisze:)
    placenie oc za auto sie malo oplaca:) jak nie przyczepa, to komarek:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2008-01-06 16:04:18
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Michał Trych pisze:
> [...]
    > znajomy CI ja przepisze:)
    > placenie oc za auto sie malo oplaca:) jak nie przyczepa, to komarek:)

    Dzieki, juz nieaktualne, teraz bede sobie obnizac na wlasnym aucie ;)

  • 9. Data: 2008-01-06 21:34:01
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Podobno mozna sie takiego pozbyc wraka jak jest otwarty i nie ma tablic
    rejestracyjnych to straż miejska ma obowiazek sie tym zajać a jak nie ona to
    na pewno policja gdzeis w tv i prasie takie przypadki przerabiali:)