  • Data: 2004-01-01 16:16:19
    Temat: 14 dni termin odwolania, do kiedy?
    Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostalem wypowiedzenie z dniem 17.12.2003, odebralem i pokwitowalem
    18.12.2003
    Mialem 14 dni na odwolanie do sadu pracy, czyli wedlug moich wyliczen to
    dzis czyli 01.01.2004 jest ostatni dzien na odwolanie - tylko ze dzis nie
    nadam przesylki nigdzie...

    Czy jest jakas szansa zeby jeszcze zdazyc, nie bylo mnie, wyjechalem na
    swieta...?
    Czy nie ma znaczenia ze 1.1.2004 to nowy rok, dzien wolny? po drodze swieta
    itp?
    Moze jakies wsteczne zaswiadczenie lekarskie o chorobie, czy do sadu trzeba
    jakies specjalne przedstawic , czy zwykly swistek (jestem juz niepracujacy,
    student) ?
    Jesli mozna jakies zaswiadczenie to razem z pozwem do sadu pracy zalaczyc?

    thx za pomoc
    arrson