  • 21. Data: 2024-08-06 07:01:20
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Antysemita to osoba, która wyraża niechęć, wrogość lub uprzedzenia wobec
    > Żydów i osób pochodzenia żydowskiego.

    Antysemita to osoba której nie lubią żydzi, albo ich przydupasy uważają
    że jej żydzi nie lubą:P

    Moja kariera antysemity na usenecie zaczęła się od tego że nie zgodziłem
    się z twierdzeniem że jesteśmy "narodem sprawców" - i ty możesz być
    antysemitą i nawet o tym nie wiesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-08-06 08:08:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Antysemita to osoba, która wyraża niechęć, wrogość lub uprzedzenia wobec
    > Żydów i osób pochodzenia żydowskiego. Antysemityzm może przejawiać się w
    > różnych formach, takich jak dyskryminacja, przemoc, mowa nienawiści, a
    > także w propagowaniu negatywnych stereotypów na temat Żydów. Z państwem
    > Izrael ma to dość luźny związek. Choćby z tego powodu, że masa Żydów nie
    > zgadza się z tym, co robi Izrael.

    niechęć do państwa Izrael to powinien być antysyjonizm. Semici to ludzie
    o pewnym pochodzeniu i nie wszyscy są wyznania mojżeszowego, ba wielu z
    nich to muzułmanie. Wielu Palestyńczyków to semici. Co ciekawsze nie
    wszyscy żydzi to semici. Więc nie wiem czemu antysemityzm to wg
    niektórych przykleja się do tego, że ktoś ma być przeciw żydom.

    > Ruch dążący do powstania państwa żydowskiego nazywał się syjonizmem.
    > Syjonizm to ruch polityczny i społeczny, który powstał pod koniec XIX
    > wieku i miał na celu odtworzenie żydowskiej siedziby narodowej na
    > terenach starożytnego Izraela.
    >
    > Istnieje ruch antysyjonistyczny. Antysyjonizm to sprzeciw wobec
    > syjonizmu i idei utworzenia oraz istnienia państwa żydowskiego w
    > Palestynie. Ruch ten może mieć różne motywacje, w tym polityczne,
    > religijne czy ideologiczne. Antysyjonizm nie zawsze jest równoznaczny z
    > antysemityzmem, choć czasami te dwa pojęcia mogą się przenikać.

    no właśnie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 23. Data: 2024-08-06 09:25:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kościół dobrze sobie
    > zapracował, aby tam robiono właśnie takie protesty

    Ale to był protest w sprawie aborcji a nie pedofilii.

    Robert

  • 24. Data: 2024-08-06 11:30:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale to był protest w sprawie aborcji a nie pedofilii.

    Nu, aborcji. A kto prze na pełen bezwarunkowy zakaz i jest siłą sprawczą
    tych wszystkich restrykcyjnych ustaw?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2024-08-06 11:49:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 07:01, Shrek pisze:

> [...]
    > Moja kariera antysemity na usenecie zaczęła się od tego że nie zgodziłem
    > się z twierdzeniem że jesteśmy "narodem sprawców" - i ty możesz być

    Już Ci wiele razy pisałem, ze zdanie idiotów na mój temat niewiele mnie
    interesuje.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 26. Data: 2024-08-06 11:51:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > wszyscy żydzi to semici. Więc nie wiem czemu antysemityzm to wg
    > niektórych przykleja się do tego, że ktoś ma być przeciw żydom.

    Ciekawe. Nie wiedziałem. Ale faktycznie masz rację. Semici to grupa
    ludów posługujących się językami z rodziny semickiej, które
    zamieszkiwały starożytny Bliski Wschód i północną Afrykę. Do Semitów
    zaliczają się m.in. Akadyjczycy, Asyryjczycy, Babilończycy, Hebrajczycy
    (w tym Izraelici i Żydzi), Arabowie oraz część Etiopów.

    To teraz jak nazwać osoby nie lubiące Żydów? Antyżydzi mi nie pasuje.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 27. Data: 2024-08-06 11:53:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nu, aborcji. A kto prze na pełen bezwarunkowy zakaz i jest siłą sprawczą
    > tych wszystkich restrykcyjnych ustaw?

    No ale jak ja jestem przeciwko sadzeniu ogórków, to jest to powód, by
    kilku rolników wbiło do mnie do salonu i stało podczas meczu zasłaniając
    telewizor z kartkami, ze on chcą ogórków?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2024-08-06 12:00:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nu, aborcji. A kto prze na pełen bezwarunkowy zakaz i jest siłą sprawczą
    > tych wszystkich restrykcyjnych ustaw?

    A co w tym dziwnego? Stanowisko jest jasne i jednoznaczne... od poczęcia.
    Reszta równa w dół.
    Szkoda, że nie jest tak stanowczy co do pedofilii.

    Robert

  • 29. Data: 2024-08-06 12:02:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > To teraz jak nazwać osoby nie lubiące Żydów? Antyżydzi mi nie pasuje.

    Braunowie. ;)

    Robert

  • 30. Data: 2024-08-06 12:43:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 06:57, Shrek pisze:
    > No chyba że dzieci coś kredą narysują to im kuratora:P

    Zdecydowanie. Bo dzieci same z siebie tego nie wymyśliły i trzeba je
    chronić przed rodzicami, którzy sami swoich poglądów nie umieją wyrazić,
    tylko dzieci wypychają. W średniowieczu dzieci przybijali na machinach
    oblężniczych i też się nam to nie podoba. I tu nie chodzi o to, co
    wypisywały, ani gdzie to robiły. Zupełnie nie w tym jest podstawowy
    problem.

    Nie widział bym żadnego problem, jakby dzieci to same z siebie
    wymyśliły. Człowiek w młodości różne głupie rzeczy robił. A jakby to
    jaki mądry człowiek zaczął opisywać, to może by i wyszło, ze to było
    strasznie mądre. Ale rodzice nie wysyłali mnie na "akcje bojowe".
    --
    (~) Robert Tomasik