  • 11. Data: 2024-08-05 20:31:23
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Piszesz jak w teorii powinno to wyglądać

    Tymczasem w realu ;-) jak się komuś coś nie podoba to można użyć kilku
    popularnych wytrychów

    antysemita

    populista

    faszysta

    Symptomatyczne jest że to lewa strona częściej używa takich łatek

    A i jeszcze ruska onuca.

    Jak nie chcesz dać przywilejów Ukraińcom w Polsce alby wpuszczać zboża
    to jesteś ZBRODNIARZEM

    Jak jesteś przeciw aborcji to popierasz putina.

    Żałość.pl

  • 12. Data: 2024-08-05 20:41:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 20:31, _Master_ pisze:
    > Piszesz jak w teorii powinno to wyglądać

    Czemu w teorii? To, że ktoś nie zna znaczenia słów, których używa, to
    nie jest powód, by uznać, że jego rozumienie jest lepsze.

> [...]
    > Polsce alby wpuszczać zboża to jesteś ZBRODNIARZEM. Jak jesteś
    > przeciw aborcji to popierasz putina. Żałość.pl

    Świat test pełen idiotów. Mają przewagę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2024-08-05 22:14:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czemu w teorii? To, że ktoś nie zna znaczenia słów, których używa, to
    > nie jest powód, by uznać, że jego rozumienie jest lepsze.

    Masz rację. Wiedzę trzeba upowszechniać.

    Ale należy też uświadamiać ludziom manipulację i rozmijanie się z prawdą
    kiedy ktoś kogoś "NAZYWA".

  • 14. Data: 2024-08-05 23:19:18
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Moim zdaniem to działa tak. Jak ktoś jest mądry i ma coś mądrego do
    > powiedzenia, to wyraża swoje poglądy w standardowych miejscach, gdzie
    > mogą przyjść zainteresowani.

    Oficer dyżurny to lubi

    PD

  • 15. Data: 2024-08-05 23:53:09
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Antysemita to osoba, która wyraża niechęć, wrogość lub uprzedzenia wobec
    > Żydów i osób pochodzenia żydowskiego. Antysemityzm może przejawiać się w
    > różnych formach, takich jak dyskryminacja, przemoc, mowa nienawiści, a
    > także w propagowaniu negatywnych stereotypów na temat Żydów. Z państwem
    > Izrael ma to dość luźny związek. Choćby z tego powodu, że masa Żydów nie
    > zgadza się z tym, co robi Izrael.

    Wylegitymowałeś kiedyś kogoś z powodu podejrzenia o antysemityzm?

    PD

  • 16. Data: 2024-08-06 00:50:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 23:53, PD pisze:
    > Wylegitymowałeś kiedyś kogoś z powodu podejrzenia o antysemityzm?

    Podejrzewać można o przestępstwo. Antysemityzm nie jest zabroniony.
    Niektóre jego przegięcia mogą być (malowanie haseł na ścianach, napaść
    na inną osobę itd.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 17. Data: 2024-08-06 00:55:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 23:19, PD pisze:
    > Oficer dyżurny to lubi

    Maja zrywa je tylko wiosną.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 18. Data: 2024-08-06 01:04:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > właśnie wyszukuje takie miejsca gdzie dużo ludzi przychodzi w innym
    > celu. Zawsze można fotkę zrobić, jak to wielu jej słuchało.
    >
    > Kościół, to tylko jedno z takich miejsc. Aktywistki walczące z globalnym
    > ociepleniem poprzez wywoływanie korka "na pół miasta" i rzucanie się na
    > klamki samochodów osób, które nie są ich występami zainteresowani. Cała
    > masa demonstracji, które trzeba pilnować, by ich TIR nei rozjechał albo
    > by chcący przejść na druga stronę ulicy nei dali po kłach któremuś
    > wrzeszczącemu aktywiście. Im ktoś ma mniej racji, tym większą zadymę

    Ostatecznie liczy się bilans zysków i strat. Kościół dobrze sobie
    zapracował, aby tam robiono właśnie takie protesty, więc nie specjanie
    mnie wybór tego miejsca dziwi. Krzywda niewinnym tez się raczej nie
    działa.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2024-08-06 06:29:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 11:11, J.F pisze:

    > Nasza, czy ta w synagodze?

    Nasza. Ból dupy żydów mnie nie interesuje - ich zawsze dupa boli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-08-06 06:57:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moim zdaniem to działa tak. Jak ktoś jest mądry i ma coś mądrego do
    > powiedzenia, to wyraża swoje poglądy w standardowych miejscach, gdzie
    > mogą przyjść zainteresowani.

    No chyba że dzieci coś kredą narysują to im kuratora:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!