    From: "dexth" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot podatku
    Date: Wed, 2 Aug 2006 17:12:49 +0200

    Moze mi ktos doradzi.
    W maju zmarla moja mama. Nie zamykalam jej konta bankowego, bo liczylam na
    zwrot podatku z urzedu skarbowego. Nalezal sie zwrot 526 zl. Poniewaz juz te
    pieniadze powinny byc przelane, dzis zadzwonilam do urzedu czemu jeszcze
    tych pieniedzy nie ma. Pan mi powiedzial, ze osoba zmarla i mozna
    przeprowadzic sadowe postepoawnie spadkowe.
    Niby wszystko jest proste, ale...
    Moja mama ma w banku debet, razem z odsetkami juz jest 630 zl. Wlasnie z
    tego powodu nie zamykalismy tego konta bo liczylismy, ze wplyna pieniadze ze
    Skarbowego, doplaci sie roznice i zamknie sie konto.
    Tylko przeprowadzenie postepowania spadkowego to 3x20 zl akty urodzenia 3x20
    zl znaczki skarbowe, pewno jakis prawnik i moze jakas oplata sadowa.
    Teraz moje pytanie. Czy jest jakis prosty sposob, zeby bank dostal te
    pieniadze ze Skarbowego na splate tego debetu?

    Pozdrawiam Anna