  • Data: 2005-06-01 06:30:52
    Temat: zwolnienie z pracy i brak wyplaty
    Od: "Zdzisiu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zlozylem wypowiedzenie z pracy i mija wlasnie trzeci miesiac od tego
    momentu.
    Zawsze pracodawca wplacal polowe wyplaty na konto pod koniec miesiaca,
    reszte 15 dnia miesiaca.
    Ostatnia czesc wyplaty nie wplynela (jestem obecnie na naleznym mi urlopie).
    Czy mogl tak zrobic i czy jest jakas podstawa takiego postepowania?
    Dodam jeszcze ze 3 ostatnie wyplaty zostaly obciete (dlatego ze podstawa z
    umowy to wlasnie ta polowa wyplaty a reszta to premia).