  • 1. Data: 2007-04-29 19:31:19
    Temat: zwolnienie sie z pracy po powrocie z wojska - pytanie
    Od: m...@o...pl

    Mam taka sytuacje. Niedawno wrocilem z wojska. Idac do wojska
    pracowalem i mialem umowe na czas okreslony do 2009r wiec umowa nadal
    jest wazna. Nie mam zamiaru wracac do dotychczasowej pracy i chcialbym
    zeby pracodawca mnie zwolnil. Zaznaczam, ze zalezy mi zeby to on mnie
    zwolnil. Jak to zrobic? Czy jak nie wroce do pracy po pewnym okresie
    to pracodawca automatycznie mnie zwolni?
    Czy idac do wojska automatycznie zostalem zwolniony, a po powrocie do
    niej zostaje przyjety na nowo ? Jak to jest?

  • 2. Data: 2007-04-29 19:48:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > jest wazna. Nie mam zamiaru wracac do dotychczasowej pracy i chcialbym
    > zeby pracodawca mnie zwolnil. Zaznaczam, ze zalezy mi zeby to on mnie

    a) Nie przyjdź do pracy. Dostaniesz dyscyplinarkę
    b) powiedz szefowi, żeby cię zwolnił.

  • 3. Data: 2007-04-30 08:18:13
    Od: yasmin <b...@w...pl>

    witek wrote:

    > <m...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > a) Nie przyjdź do pracy. Dostaniesz dyscyplinarkę
    > b) powiedz szefowi, żeby cię zwolnił.

    c) masz 30 dni na stawienie sie w pracy bo potem patrz punkt a)

    --

    odpisujac usun _nospam_