    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwolnienie sie z pracy po powrocie z wojska - pytanie
    Date: 29 Apr 2007 12:31:19 -0700

    Mam taka sytuacje. Niedawno wrocilem z wojska. Idac do wojska
    pracowalem i mialem umowe na czas okreslony do 2009r wiec umowa nadal
    jest wazna. Nie mam zamiaru wracac do dotychczasowej pracy i chcialbym
    zeby pracodawca mnie zwolnil. Zaznaczam, ze zalezy mi zeby to on mnie
    zwolnil. Jak to zrobic? Czy jak nie wroce do pracy po pewnym okresie
    to pracodawca automatycznie mnie zwolni?
    Czy idac do wojska automatycznie zostalem zwolniony, a po powrocie do
    niej zostaje przyjety na nowo ? Jak to jest?