  • 11. Data: 2005-09-15 22:38:54
    Temat: Re: zrywanie plakatów wyborczych z drzew
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:dgcp9p$p54$1@opal.futuro.pl...

    > 144KW i 145KW?
    > OK, może deczko naciągane, ale zaśmiecają, czyż nie? ;)

    Niestety, choć ideowo się z Tobą zgadzam, to od strony prawnej nie. W
    ordynacji jest lex specjalis.

  • 12. Data: 2005-09-16 10:15:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 16 Sep 2005 00:23:13 +0200,
    Heming <heming@wytnij_to.gazeta.pl> screamed:

    Miejscem powieszenia? (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 12:15:11 user up 10736 days, 0:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    FOR SALE: Parachute. Used once. Never opened. Slightly Stained.

  • 13. Data: 2005-09-16 10:25:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dgcuet$q6c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Niestety, choć ideowo się z Tobą zgadzam, to od strony prawnej nie. W
    > ordynacji jest lex specjalis.

    A art. 63a kw?
    Albo art. 141 :)

  • 14. Data: 2005-09-16 11:05:52
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Fri, 16 Sep 2005 00:23:13 +0200,
    > Heming <heming@wytnij_to.gazeta.pl> screamed:

    > Miejscem powieszenia? (-;

    Tak :) i tylko tym. Niezaleznie od miejsca powieszenia sa czyjas wlasnoscia
    i sa chronione prawem.

  • 15. Data: 2005-09-16 11:08:36
    Od: "Tomasz Sadłecki" <t...@w...pl>

    odpowiedz PKW

    cytuje z pamięci:

    ustawa nie wyszczegolnia drzew, tak jak robi to np ze slupami
    energetycznymi, lub inna infrastruktura. Jednakze drzewa naleza do tego kto
    nimi zarzadza, zarzad drog, wydzial ochrony srodowiska, roznie. Jesli nie
    wydali oni zgody na ich plakatowanie to jest ono nielegalne

    Usuwanie nielegalnych plakatów przez obywateli również jest nielegalne.
    Obywatele mogą usunąć jedynie plakaty ktore stanowia zagrozenie dla
    bezpieczenstwa i takich tam. Jezeli po prostu wiszą one na drzewie to usunąć
    je mogą odpowiednie służby - policja, straż miejska, czy też "zarządca
    drzew" na koszt komitetów wyborczych. Które to oczywiście proszone o
    złożenie wyjaśnień, twierdzą, że nie wiedzą kto plakaty powiesił, ale to nie
    był nikt z ich sztabów

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-09-16 13:07:55
    Od: "Tomasz Sadłecki" <t...@w...pl>

    > Tak :) i tylko tym. Niezaleznie od miejsca powieszenia sa czyjas
    wlasnoscia
    > i sa chronione prawem.

    no wiesz, ale mimo wszystko jeśli ktoś mi na plecach powiesi plakat, to mam
    prawo go zdjąć ? :-)

  • 17. Data: 2005-09-16 15:44:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Alek napisał(a):

    > A art. 63a kw?
    > Albo art. 141 :)

    Się uparł ... zapoznaj się z ordynacją ... Jak byk: Można
    wieszać na drzewach ... choć sam osobiście zrywam .. wszystkich,
    bez względu na to czyje są.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 18. Data: 2005-09-16 19:41:26
    Od: "Tomasz Sadłecki" <t...@w...pl>

    > Się uparł ... zapoznaj się z ordynacją ... Jak byk: Można
    > wieszać na drzewach ... choć sam osobiście zrywam .. wszystkich,
    > bez względu na to czyje są.
    > --
    mozesz wskazac fragment ktory o tym mowi ? bo w PKW powiedzieli mi cos
    innego

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2005-09-16 22:24:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > możesz wskazać fragment który o tym mówi ? bo w PKW powiedzieli mi
    cos
    > innego

    Pośrednio wynika to z art. 90 Ordynacji który enumeratywnie wymienia
    miejsca, gdzie wieszanie plakatów wymaga uzyskania zgody. Drzew tu nie
    wymieniono. Ale ja bym zapytał w takim razie w PKW o podstawę prawną
    ich twierdzeń, bo wydaje mi się, ze powinni lepiej wiedzieć. Zakładam
    wieszanie w sposób nie uszkadzający drzewa.