  • 1. Data: 2005-09-15 11:31:25
    Temat: Wysłanie oferty a SPAM?
    Od: "Kuba" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    stowarzyszenie z którym współpracuje chce rozesłać poprzez maila oferte
    studiów podyplomowych (opłata studia jest w znacznej części pokrywana z
    funduszy unijnych) do prezesów dądź drektorów wybranych przedsiebiorstw. W
    zwiazku z tym mam pytanie czy może to być potraktowane jako spam? Adresy
    mailowe przedsiebiorstw sa podane na ich stronach więc według mnie wszystko
    jest zgodne z prawem ale chciałbym sie upewnić czy mam racje czy jednak nie.

    Pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2005-09-15 12:09:11
    Temat: Re: Wysłanie oferty a SPAM?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko
    > jest zgodne z prawem ale chciałbym sie upewnić czy mam racje czy jednak

    jezlei te adresy sa podane po to aby rozsylac oferty handlowe to mozecie
    jezeli do kontaktu to nie.
    Chyba ze otrzymacie zgode.

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 3. Data: 2005-09-15 13:44:49
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On 15 Sep 2005 13:31:25 +0200, Kuba <j...@p...onet.pl> wrote(a):
> [...]
    > funduszy unijnych) do prezesów dądź drektorów wybranych przedsiebiorstw. W
    > zwiazku z tym mam pytanie czy może to być potraktowane jako spam?

    Oczywiście że tak. Mało tego, to nie tylko będzie spam, ale także
    niezamówiona informacja handlowa zdefiniowana w ustawie o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną.

    > Adresy
    > mailowe przedsiebiorstw sa podane na ich stronach więc według mnie wszystko
    > jest zgodne z prawem ale chciałbym sie upewnić czy mam racje czy jednak nie.

    Zupełnie nie masz racji. Te adresy nie zostały tam umieszczone po to, aby
    wykorzystywać je do spamowania.

    pozdrawiam, B.

    PS. Temat wałkowany tutaj (i nie tylko tutaj) wielokrotnie, polecam
    zajrzenie do archiwum.