  • 1. Data: 2005-09-15 13:42:11
    Temat: o czym mowi sie w mowie koncowej?
    Od: "Stachu -SaTooT" <s...@o...pl>

    witam!

    jestem oskarżycielem posiłkowym.
    jutro mowa końcowa. nie jestem prawnikiem, nigdy nie stawałem przed sądem....

    o czym mówić? o czym nie?

    czy w mowie koncowej mogę przed sądem zwrócic sie do oskarżonego?

    dziękuję, pozdrawiam
    Stachu - SaTooT

  • 2. Data: 2005-09-15 14:27:10
    Temat: Re: o czym mowi sie w mowie koncowej?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stachu -SaTooT napisał(a):

    > jestem oskarżycielem posiłkowym.
    > jutro mowa końcowa. nie jestem prawnikiem, nigdy nie stawałem przed sądem....
    >
    > o czym mówić? o czym nie?

    Powiedz że przyłączasz sie do stanowiska prokuratora i wystarczy.

    > czy w mowie koncowej mogę przed sądem zwrócic sie do oskarżonego?

    Nie. Ale w sumie po co?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-15 16:45:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Powiedz że przyłączasz sie do stanowiska prokuratora i wystarczy.

    Zalezy, co bedzie mowil prokurator. Bywaly juz procesy, gdy wnosil o
    uniewinnienie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-09-15 17:37:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD napisał(a):

    > Zalezy, co bedzie mowil prokurator. Bywaly juz procesy, gdy wnosil o
    > uniewinnienie :)

    To czemu miałby się nie przyłączyć, skoro osakrzony jest niewinny ;) ?

  • 5. Data: 2005-09-15 18:53:35
    Od: Robi <r...@i...pl>

    SDD napisał(a):

    > Zalezy, co bedzie mowil prokurator. Bywaly juz procesy, gdy wnosil o
    > uniewinnienie :)

    Prokurator ?!

    Prokurator jeśli zna kpk, to nie wnosi o uniewinnienie, lecz oświadcza,
    że odstępuje od oskarżenia.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2005-09-15 19:34:38
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 15/09/2005 20:53, Robi wrote :

    > Prokurator ?!
    >
    > Prokurator jeśli zna kpk, to nie wnosi o uniewinnienie, lecz oświadcza,
    > że odstępuje od oskarżenia.

    Raczej oświadcza że odstępuje od oskarżenia i wnosi o uniewinnienie.
    Odstąpienie od oskarżenia jest czynnością odrębną od wniosku o
    uniewinnienie -- tym bardziej, że postępowanie niekoniecznie musi
    kończyć się wyrokiem.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 7. Data: 2005-09-17 10:33:56
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Odstąpienie od oskarżenia jest czynnością odrębną od wniosku o
    > uniewinnienie

    A cóż to oznacza ?

    Żaden doświadczony prokurator nie złoży wniosku o uniewinnienie. Tego
    juz uczą młodziaków na aplikacji prokuratorskiej.

    Pzdr.