  • 31. Data: 2018-01-17 02:01:53
    Temat: Re: znów komornik
    Od: z <...@...pl>

    Sorry za refleks ale co to znaczy że środowisko jest w szoku?

    Co to ma być?

  • 32. Data: 2018-01-17 07:36:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2018 o 02:01, z pisze:
    > Sorry za refleks ale co to znaczy że środowisko jest w szoku?
    >
    > Co to ma być?

    No są w szoku, że komornik ma za cokolwiek odpowiadać. W sumie się nie
    dziwię - nieprzyjemna pobudka.

    Shrek

  • 33. Data: 2018-01-17 07:55:00
    Temat: Re: znów komornik [nadzór nad nadzorcą]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    ik-niczym-saper.html

    > Ja z kolei nie za bardzo wiem, czemu tu się dziwić. Komornik odpowie
    > cywilnie za szkody i pozwie parking. Ja, to nawet nie bardzo rozumie, o
    > co oni się tu sądzili, bo to dość oczywista konstrukcja. Trudno mieć
    > jakiekolwiek karne pretensje do komornika, bo w końcu zrobił, co do
    > niego należało. Trudno, by pilnował jeszcze parkingu osobiście.

    Tak jak zrozumiałem sądzili się o to czy "nadzór nad nadzorcą" przez
    komornika był wystarczający by dupa komornika była kryta.
    Tak jak zrozumiałem wyrok sąd uznał że _ten konkretny nadzór_ nie był
    wystarczający choć komornik twierdził że i tak był większy niż typowa
    praktyka komornicza.

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2018-01-17 11:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Sorry za refleks ale co to znaczy że środowisko jest w szoku?
    >Co to ma być?

    Wszyscy oddawali samochody na parkingi strzezone, a teraz jeszcze sie
    okazuje, ze musza tych parkingow strzec sami :-)

    J.

  • 35. Data: 2018-01-17 11:51:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 18:42:19 UTC+1 użytkownik Robert
    Tomasik napisał:

    >Nie
    >Dług 30tys przyjmijmy
    >Auto warte 10 tys na licytacji pewnie wiecej jak 9 nie osiągnie
    >Wpłacenie komornikowi 9tys nie zawsze spowoduje że wycofa auto z
    >egzekucji
    >Taniej więc wydać 9tys na podstawioną osobę i mieć auto niż wpłacic
    >9tys komornikowi i być bez auta

    Ale odkupic od tej innej osoby nie mozna, bo przyjdzie komornik i
    zabierze :-)

    J.

  • 36. Data: 2018-01-17 11:54:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 11:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale odkupic od tej innej osoby nie mozna, bo przyjdzie komornik i

    Jak nie można, jak można.

    > zabierze :-)

    Tak samo jak mógłby od razu zabrać, gdyby na licytacji kupił dłużnik.
    Choć, szczerze pisząc, na razie nie widzę mocnego uzasadnienia, aby
    dłużnik nie mógł kupować na licytacji. Na tyle mocnego, że aż się w
    ustawie musiał znaleźć zakaz.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2018-01-17 11:59:08
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Co gorsza, nawet jak będziesz jeździł ("posiadał") to może zabrać.
    Ciekawe, czy w Stanówku auto jest wolne od zajęcia jak u nas koza i krowa?

    -----

  • 38. Data: 2018-01-17 13:01:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 11:46, J.F. pisze:

    > Wszyscy oddawali samochody na parkingi strzezone, a teraz jeszcze sie
    > okazuje, ze musza tych parkingow strzec sami :-)

    Jaki parking strzeżony wymaga oddania do strzeżenia kluczyków a pewnie
    i dokumentów? Poza parkingiem biznesowo związanym z komornikiem.
    I dlaczego komornik za takie powiązania nie stracił jeszcze prawa
    do wykonywania zawodu?
    Kto komu zapłacił za przejechanie tym samochodem dwu tysięcy kilometrów
    i czy fiskus otrzymał należny podatek?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2018-01-17 13:31:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jaki parking strzeżony wymaga oddania do strzeżenia kluczyków a
    >pewnie
    >i dokumentów? Poza parkingiem biznesowo związanym z komornikiem.

    Tez mnie zainteresowalo, wiec pewnie jakis komis ... ale ok, powierzyl
    pojazd fachowej firmie :-)

    >I dlaczego komornik za takie powiązania nie stracił jeszcze prawa
    >do wykonywania zawodu?

    No bo komus powierzyc na przechowanie musi :-)

    >Kto komu zapłacił za przejechanie tym samochodem dwu tysięcy
    >kilometrów
    >i czy fiskus otrzymał należny podatek?

    Dobrze pytasz, ale .. jak wyroczek sie uprawomocni, to ktos zaplaci,
    ale ... a dluznik VAT od uzyskanej kwoty zaplaci ? :-)

    No chyba, zeby tak US na komornika naslac, swiadczyl uslugi, a podatek
    gdzie ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2018-01-17 18:08:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 13:31, J.F. pisze:

    > Tez mnie zainteresowalo, wiec pewnie jakis komis ... ale ok, powierzyl
    > pojazd fachowej firmie :-)

    Skoro bez jego wiedzy przejechali dwa tysiące kilometrów i zatarli
    silnik to nie była fachowa firma.

    > No bo komus powierzyc na przechowanie musi :-)

    Samochód owszem, kluczyków i dokumentów chyba jednak nie.

    > Dobrze pytasz, ale .. jak wyroczek sie uprawomocni, to ktos zaplaci, ale
    > ... a dluznik VAT od uzyskanej kwoty zaplaci ? :-)

    Zawsze można odpowiedniemu urzędowi przypomnieć tradycyjnym pismem
    "uprzejmie donoszę że ...".

    > No chyba, zeby tak US na komornika naslac, swiadczyl uslugi, a podatek
    > gdzie ? :-)

    W tym momencie jeszcze nie wiadomo czy na komornika czy na "fachową"
    firmę od przechowywanie tego pojazdu. Ale ktoś powinien zapłacić.