  • 161. Data: 2023-10-16 20:59:41
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 18:14, Shrek pisze:
    > Skoro nieparzysty bliźniak tak się obawiał tańców suwerena na grobie brata

    Ja nie wiem, czego on się akurat obawiał. To są moje przemyślenia.

    Głowy państw zazwyczaj chowa się w stolicy. W Krakowie chowano królów
    polskich, bo to była stolica. Nie znam na tyle Warszawy, by wskazać
    odpowiednie miejsce. Jestem jednak pewien, że jakieś godne by się
    znalazło. Ponieważ Lech KACZYŃSKI był pierwszym zmarłym Prezydentem RP
    to można było nawet na tym Placu Zwycięstwa postawić mauzoleum i sądzę,
    że Prezydentowi Warszawy by po prostu nie pasowało odmówić. Z tym że
    zupełnie co innego pochować Prezydenta RP w takim miejscu, a co innego
    pochować go na Wawelu, a na placu łupnąć "schody do nieba". Nie zdziwił
    bym się, gdyby władze Warszawy poczuły się nieco urażone pomysłem
    pochowania Prezydenta w Krakowie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 162. Data: 2023-10-16 21:03:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 18:17, Shrek pisze:
    > No przecież ma mauzoleum na wawelu.
    Byłeś tam? Widziałeś?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 163. Data: 2023-10-16 21:04:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 19:32, cef pisze:

    > W takiej sprawie to mogłoby być referendum.
    > Czy jesteś za wywaleniem Kaczyńskiego z Wawelu?
    W ustawie jest kilka legalnych powodów ekshumacji, ale nie ma wśród nich
    woli wyborców - nawet wyrażonej w referendum.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 164. Data: 2023-10-16 21:05:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W ustawie jest kilka legalnych powodów ekshumacji, ale nie ma wśród nich
    > woli wyborców - nawet wyrażonej w referendum.

    To mniej więcej jak z odmową wizy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2023-10-16 21:06:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 19:44, Shrek pisze:

    > O - i to jest dobre pytanie:P W sumie ciekawe jakby wyglądały wyniki;)
    Ufam, że wyborcy byliby na tyle mądrzy, że nie wyraziliby na to zgody.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 166. Data: 2023-10-16 21:06:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Byłeś tam? Widziałeś?

    Nie mów - wawel zburzyli??? Na wiosnę jak byłem to stał!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2023-10-16 21:07:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ufam, że wyborcy byliby na tyle mądrzy, że nie wyraziliby na to zgody.

    Ciężki wybór dla przeciwników wykopków - głosować na nie i robić
    frekwencję czy bojkotować;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-10-16 21:08:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 21:06, Shrek pisze:
    > Nie mów - wawel zburzyli??? Na wiosnę jak byłem to stał!
    Sądzę, że dalej stoi, tylko ma to niewiele wspólnego z tematem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 169. Data: 2023-10-16 21:15:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja nie wiem, czego on się akurat obawiał. To są moje przemyślenia.

    No i przemyślałeś, że się obawiał:P

    > Głowy państw zazwyczaj chowa się w stolicy. W Krakowie chowano królów
    > polskich, bo to była stolica. Nie znam na tyle Warszawy, by wskazać
    > odpowiednie miejsce.

    Powązki nasuwają się same. Nikt tam chec nie urządza, pomnik smoleński
    stoi sobie nie niepokojony a w różnych miejscach są groby ludzi, którzy
    budzą znacznie bardziej negatywne emocje niż lech i niek na nich tańców
    nie urządza. Tylko dla jego brata to jest wada - nikt by o lechu nie
    pamiętał bez comiesięczych cyrków a religia smoleńska bez sakramentów by
    wymarła...

    > Ponieważ Lech KACZYŃSKI był pierwszym zmarłym Prezydentem RP
    > to można było nawet na tym Placu Zwycięstwa postawić mauzoleum i sądzę,
    > że Prezydentowi Warszawy by po prostu nie pasowało odmówić.

    Hmmm - nie, nie ma takiej tradycji ani mieszkańcy nie chcą nowego
    cmentarza w centrum. Są kościoły, są w nich krytpy jak koniecznie chce w
    centrum to w sumie miejsce jest.

    > Nie zdziwił
    > bym się, gdyby władze Warszawy poczuły się nieco urażone pomysłem
    > pochowania Prezydenta w Krakowie.

    Tak, tak - obraziliśmy się bo go nie zakopali na placu piłsudskiego.
    Myślę że lepiej będzie jak się nie będziesz w imieniu warszawiaków
    wypowiadał. Już pisiory próbowali na siłę wmówić warszawiakom co oni
    powini myśleć (raz zmieniając nazwę ulicy na kaczyńskiego i raz kradnąc
    plac na poligon żeby schody postawić). Od tego czasu opinia na ten temat
    jest dość jednoznaczna i zawiera się w wulgarnym słowie namawiającym do
    szybkiej zmiany położenia w kieunku przeciwnym do podmiotu lirycznego:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 170. Data: 2023-10-16 21:43:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 21:15, Shrek pisze:

    > Tak, tak - obraziliśmy się bo go nie zakopali na placu piłsudskiego.

    Na Placu Piłsudskiego akurat już jeden grób jest. Po za tym to naprawdę
    była tragedia i wątpię, by ktokolwiek odmówił. Co innego teraz po tych
    wszystkich szopkach. Ale nie w kilka dni po katastrofie. Jeszcze by
    tłumnie na pogrzeb przyszli.
    --
    (~) Robert Tomasik