  • 1. Data: 2007-08-17 10:48:38
    Temat: zniknęły znaki drogowe
    Od: Roman Rogóż <x...@k...pl>

    Witam
    Proszę o poradę w prostej sprawie (tak myślę :)

    obok mojego domu przebiega wąska droga asfaltowa o szerokości jednego
    samochodu.
    Jest to w zasadzie skrót pomiędzy dwoma innymi drogami (ta nie ma nawet
    nazwy). Nie mniej jednak została z obu stron oznaczona zakazem wjazdu
    pojazdów powyżej 1,5 tony.
    Ostatnio "zginęły" oba te znaki i zaczęły przeciskać się tamtędy ciężarówki.
    Nie mam zamiaru dociekać kto to zrobił, chociaż teoretycznie wiedzą
    wszyscy w okolicy, zależy mi jedynie na tym aby te znaki się tam znalazły.
    Mam zamiar zgłosić ten fakt oficjalnie na piśmie aby sprawa nie została
    pokpiona. Kto zajmuje się przyjmowanie takich zgłoszeń o braku znaków
    drogowych.
    policja, zarząd dróg czy gmina ?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2007-08-17 11:34:21
    Temat: Re: zniknęły znaki drogowe
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > policja, zarząd dróg czy gmina ?

    zarząd dróg lub gmina, zależy do kogo droga należy, jak zadzwonisz to którejś z tych
    instytucji to
    ci powiedzą.

    Grzesiex

  • 3. Data: 2007-08-17 12:11:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > zarząd dróg lub gmina, zależy do kogo droga należy, jak zadzwonisz to
    > którejś z tych instytucji to ci powiedzą.

    Ale to pod warunkiem, że zdjęto w wyniku decyzji któregoś z tych organów.
    Bo kradzieżą znaków czy ich samowolnym przestawianiem zajmuje się Policja.

  • 4. Data: 2007-08-17 13:18:25
    Od: Roman Rogóż <x...@k...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Ale to pod warunkiem, że zdjęto w wyniku decyzji któregoś z tych
    > organów. Bo kradzieżą znaków czy ich samowolnym przestawianiem zajmuje
    Chodzi dokładnie o samowolne zdjęcie się lub raczej kradzież tych znaków
    Nie chcę pisać do instytucji która po 2 tygodniach roboczych odpowie mi
    żebym sobie pisał gdzie indziej

    Romek

  • 5. Data: 2007-08-17 13:38:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rogóż" <x...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi dokładnie o samowolne zdjęcie się lub raczej kradzież tych znaków
    > Nie chcę pisać do instytucji która po 2 tygodniach roboczych odpowie mi
    > żebym sobie pisał gdzie indziej

    Powiadom Policję. Ta najszybciej spowoduje ustawienie na nowo znaków. Czy
    uda się ustalić sprawców, to już trudno powiedzieć.