  • 1. Data: 2007-08-16 23:30:20
    Temat: Pytanie-zabór mienia
    Od: "GaaD" <a...@c...to>

    Witam.
    Proszę grupowiczów o poradę w następującej sytuacji:
    u znajomego prowadzącego jednoosobową DG robiłem mały remont.
    W jego trakcie musiałem używać wielu różnych narzędzi, w tym m.in. dość
    nietypowej wiertarki (starej jak świat-ale niesamowicie funkcjonalnej :) ).
    Po zakończeniu remontu, z uwagi na ilość sprzętu, pozostawiłem część
    narzędzi w siedzibie firmy, w tym m.in. rzeczoną wiertarkę-planowałem to
    wywieżć kilka dni później. Niestety, pech chciał, że w tzw. międzyczasie
    trafiłem do szpitala. Po wypisaniu udałem się do rzeczonego zakładu po
    odbiór reszty narzędzi- i od pełnomocnika znajomego usłyszałem, iż cały ten
    sprzęt został wyrzucony do śmieci...
    Jak w takiej sytuacji zmusić tą firmę do zwrotu całości sprzętu lub
    równowartości, nie szkodząc przy tym bezpośrednio właścicielowi? (ma na
    koncie wyrok w zawieszeniu-nie chciałbym spowodować odwieszenia w/w).
    Czy przypadkiem przed wyrzuceniem nie powinni mnie poinformować o takim
    zamiarze i określić terminu odbioru?
    Za wszelkie podpowiedzi dziękuję.
    Pozdrawiam
    GD