  • 1. Data: 2007-08-17 11:09:38
    Temat: Czy sharing jest nielegalny
    Od: MS <m...@g...pl>

    Witam

    Czy sharing (Cardsharing - dzielnie karty polega na dzieleniu uprawnień
    które posiadamy na karcie. Jak to działa –tzw. dawca ma opłacony
    abonament platformy cyfrowej wysyła do tzw. biorcy poprzez internet
    klucze rozkodowujące)
    Jak myślicie jest to nielegalne?

    MS

  • 2. Data: 2007-08-17 12:09:26
    Temat: Re: Czy sharing jest nielegalny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MS" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które posiadamy na karcie. Jak to działa –tzw. dawca ma opłacony
    > abonament platformy cyfrowej wysyła do tzw. biorcy poprzez Internet

    Tak, to nielegalne.

  • 3. Data: 2007-08-17 12:34:23
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "MS" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, to nielegalne.

    A taki podzial, ale na terenie jednego lokalu?
    Np mam dwa tunery w domu i na obu chcialbym ogldac co innego.

  • 4. Data: 2007-08-17 12:36:36
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 17-08-2007 o 14:09:26 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Tak, to nielegalne.

    Co do biorcy nie mam watpliwosci. A "dawca"? Ktory artykul ma wtedy
    zastosowanie?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-08-17 13:29:13
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 17 Aug
    2007 14:36:36 +0200, Jasko Bartnik zeznał(a):

    > Co do biorcy nie mam watpliwosci. A "dawca"? Ktory artykul ma wtedy
    > zastosowanie?

    art. 6 ust. 2
    ale złośliwie nie powiem, jakiej ustawy ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 6. Data: 2007-08-17 19:52:26
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

> [...]
    > które posiadamy na karcie. Jak to działa –tzw. dawca ma opłacony
    > abonament platformy cyfrowej wysyła do tzw. biorcy poprzez internet klucze

    Zerknij tutaj: http://www.advokat.com.pl/topics2/3933.htm
    Masz tu przypadek z życia wzięty:))

    -----------------
    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.advokat.com.pl

  • 7. Data: 2007-08-18 11:38:20
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 17-08-2007 o 15:29:13 stern <s...@n...to> napisał(a):

    > art. 6 ust. 2
    > ale złośliwie nie powiem, jakiej ustawy ;)

    Rozumiem, ze chodzi o ta juz wymieniona, o ochronie niektórych usług
    świadczonych... itd. Ale to jakos mi nie pasuje:

    Art. 6. 1. (...) podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    2. Tej samej karze podlega, kto świadczy usługi niedozwolone.

    Art. 2. 7) usługi niedozwolone - usługi polegające na:
    a) instalacji, serwisie lub wymianie urządzeń niedozwolonych,
    b) przekazie informacji handlowej dla promocji urządzeń niedozwolonych
    lub usług z nimi związanych albo mającej za przedmiot niedozwolone
    urządzenia lub usługi.

    2.7) a) odpada, bo sam klucz rozkodowujacy nie jest ani sprzetem ani
    oprogramowaniem.
    b) - przekazu informacji handlowej nie ma; promocji uslug z nimi zwiaznych
    tez nie; to ostatnie - tez nie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.