  • 1. Data: 2007-08-16 15:59:14
    Temat: Re: Aukcje i legalność Adobe Photoshop
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kravitz" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1187345477.900525.28930@d55g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    Jak powinien "wyglądać" Adobe Photoshop zakupiony na aukcji np.
    ebay.co.uk, aby można było go używać komercyjnie i w pełni legalnie?

    http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Adobe-Photoshop-CS2-Se
    aled-Full-version-Bonus_W0QQitemZ130144520970QQihZ00
    3QQcategoryZ51344QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewIt
    em

    Czy taki produkt nadaje sie do tego?

    Bardzo proszę o szybką odpowiedz.

    cena pełnego nowego zestawu Photoshopa bez żadnych ograniczeń w używaniu
    wynososi około 11 tysięcy zł.Więc moja rada nie kombinuj tylko /jężeli
    chcesz używać do celów komercyjnych/, zapytaj gdzie trzeba lub poprostu idź
    do stosownego sklepu i kup i weź fakturę vat, bo in aczej możesz się
    dokładnie przejechać.Niie musisz kupować cały zestaw możesz kupić tylko
    jeden program ale do celów komercyjnych może to być za mało, oczywiście nie
    wie co masz zamiar robić, alle zawodowemu grafikowi napewno będzie potrzebny
    cały zestaw.

    akohoro

  • 3. Data: 2007-08-17 10:37:04
    Od: Kravitz <k...@g...com>

    Prosze o porade!

  • 4. Data: 2007-08-17 11:11:24
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 17, 12:11 pm, Kravitz <k...@g...com> wrote:
    > Jak powinien "wyglądać" Adobe Photoshop zakupiony na aukcji np.
    > ebay.co.uk, aby można było go używać komercyjnie i w pełni legalnie?

> [...]

    Uczyc sie jezyków bo bez tego polowy angielskiego PS nie zrozumiesz.

    >This is the full retail product which you will buy off a store shelf.
    >It is not an Academic, OEM, or any other version.

    I zadam pytanie doatkowe, bedizesz uzywał w UK czy w polsce? jesli to
    drugie to zajrzyj na pl.comp.grafika i poczytaj archiwum.

  • 5. Data: 2007-08-17 12:18:44
    Od: Kravitz <k...@g...com>

    > Uczyc sie jezyków bo bez tego polowy angielskiego PS nie zrozumiesz.

    Czy ja napisałem ze tego nie rozumiem? Rozumiem. Ale napisac ze to nie
    wersja edukacyjna to nie problem.

    > I zadam pytanie doatkowe, bedizesz uzywał w UK czy w polsce? jesli to
    > drugie to zajrzyj na pl.comp.grafika i poczytaj archiwum.

    W Polsce.

    Dlatego pytam, jesli zakupilbym to cus, moge uzywac komercyjnie tak?

  • 6. Data: 2007-08-17 12:40:41
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 17, 2:18 pm, Kravitz <k...@g...com> wrote:
    > Dlatego pytam, jesli zakupilbym to cus, moge uzywac komercyjnie tak?

    Tak, po opłaceniu wszystkich dodatkowych bajerów. A jesli było by to
    edu to zwrot z powodu niezgodnosci towaru z umowa.

  • 7. Data: 2007-08-17 12:54:17
    Od: Kravitz <k...@g...com>

    > Tak, po opłaceniu wszystkich dodatkowych bajerów.

    Mozesz to rozwinac?

  • 8. Data: 2007-08-17 13:04:08
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 17, 2:54 pm, Kravitz <k...@g...com> wrote:

    > Mozesz to rozwinac?

    Cła nie policza bo to w ramach EU, ale moga probowac policzyc vat.
    wtedy musisz miec karteczke od sprzedajacego ze ow byl oplacony w uk.

  • 9. Data: 2007-08-17 18:00:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-08-17 14:18 Kravitz pięknie wystukał/a:

    > Dlatego pytam, jesli zakupilbym to cus, moge uzywac komercyjnie tak?

    A ja do stałam z zakupionym skanerem Canoon. I nie diabła nie wiem jak
    toto zarejestrować ( nie dali mi numeru seryjnego), bo na stronie AF
    każą mi za to płacić.

    --
    animka

  • 10. Data: 2007-08-17 21:10:49
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > cena pełnego nowego zestawu Photoshopa bez żadnych ograniczeń w używaniu
    > wynososi około 11 tysięcy zł.

    Dlaczego wprowadzasz czlowieka w blad? Nie ma czegos takiego jak
    kompletny zestaw Photoshop, to raz. Dwa ze piszesz o najbardziej
    wypasionej wersji Creative Suit. A czlowiek sie pyta
    o samego Photoshopa.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com