  • Data: 2003-02-09 01:07:46
    Temat: znieslawienie w internecie
    Od: Gargoyle <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry wszystkim.

    Chcialbym zapytac sie, czy moglbym zlozyc do sadu sprawe o publiczne
    znieslawienie i/lub uzywanie i rozpowszechnianie bez zgody (a nawet ze
    zdecydowanym sprzeciwem!) z mojej strony moich prywatnych danych
    personalnych na stronie internetowej (prawdziwe imie i nazwisko,
    miejscowosc zamieszkania, data urodzenia na stronie, zdjecie
    zamieszczone na serwerze i opatrzone obrazliwym podpisem)?

    Strona zawiera obelzywe sformulowania pod moim adresem (a nawetmojego
    znajomego ze zdjecia), a takze cytaty z moich postow (wyrwane z
    kontekstu lub opatrzone klamliwym komentarzem - wszystko moglbym
    udowodnic, w razie potrzeby). Autor reklamuje ja publicznie.

    Czy polski sad moglby zajac sie taka sprawa? Jakie mam ewentualne
    szanse na pomyslny wynik, co moglbym uzyskac w wyniku wygrania sprawy,
    czy koszta takiego procesu obejmowalyby strone skarzaca?

    Zawiadomienie do admina serwera juz wyslalem przed chwila, zastanawiam
    sie czy odniosloby jakis skutek powiadomienie jego providera
    internetowego?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.