  • Data: 2002-12-13 13:27:20
    Temat: znieslawienie (?)
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Kilka dni temu ktos rozbil mi na parkingu tylna lampe, oczywiscie nie
    zostawil sladu kartki czy cos.
    W zwiazku z tym, ze taka lampa do Peugeota kosztuje powyzej 100 zl
    (dokladnie 210 zl) zaczalems zukac, ale oczywiscie nikt nic itd.
    Dalem wiec w kazdej klatce ogloszenie, ze szukam sprawcy, i ze daje nagrode.
    No nagle sasiad, ktory wczesniej "nic a nic nie wiedzial na ten temat"
    "przypomnial sobie" ze to jego zona rozbila moje auto. Gosc przeprosil,
    powiedzial ze zaplaci itd.
    Natomiast faktyczna sprawczyni wyjechala na mnie z krzykiem, ze poda mnie na
    policje za tresc ogloszenia, ktore brzmialo nastepujaco:

    POSZUKIWANY
    Pseudokierowca, który wieczorem w dniu 11 grudnia br. między godziną 18 a 22
    uszkodził stojącego przy krawężniku naprzeciwko bloku (adres) jasnego
    Peugeota 305 Kombi (rozbita tylna lampa) i uciekł z miejsca stłuczki.
    Za wskazanie sprawcy czeka nagroda!

    Zaproponowalem ze owszem, mozemy isc z tym na policje, tyle ze to ona
    uszkodzila moje mienie i uciekla z miejsca stluczki.
    Jak to wyglada od strony prawnej, w tym chorym kraju, ktory chroni
    przestepcow, zaczalem sie zastanawiac w pozornie oczywistej sprawie, czy
    faktycznie babsztyl nie wygra :-)

    MZ