  • 1. Data: 2009-02-04 18:57:00
    Temat: znak towarowy a domena
    Od: "a...@g...com" <a...@g...com>

    Witam, mam taki problem. Dwa miesiące temu zakupiłem domene
    monitoruj24.pl.
    Postawiłem na tej domenie stronę i sklep internetowy. Wczoraj
    otrzymałem informację od Pana który ma stornę monitoruj.pl, że
    monitoruj jest jego zastrzeżonym znakiem towarowym i wezwanie do
    zaprzestania działalności pod tą domeną. Czy jest to zasadne. Domena
    pod, ktorą działam to monitoruj24.pl

    Wyniki wyszukiwania
    faktycznie słowa monitoruj i MONITORUJ są zgłoszone

    Prosze o poradę.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-04 23:32:50
    Temat: Re: znak towarowy a domena
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Lut, 19:57, "a...@g...com" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > pod, ktorą działam to monitoruj24.pl
    >
    > Wyniki wyszukiwania
    > faktycznie słowa monitoruj i MONITORUJ są zgłoszone

    I jeszcze strony patrz24.pl uzywaj24.pl spadaj24.pl szukaj24.pl itd.
    sprawdz czy da sie zastrzec "umyj24.pl".
    Zastrzec nie zglosic do NASK.